Boekjes lezen

Nou, de Sint heeft weer drie nieuwe boekjes voor Nora meegebracht!
Ze is er helemaal gek mee!

@Rainbow: Ze heeft ook de badjas gekregen van tante Sanne die Eva aanheeft op je profielfoto! Heeel schattig!

Liefs!

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ha ha ha lang leven de HEMA Liske Hier ook zo’n Layla Ali

Groetjes,

Michèle

Ik zou zelf ook wel zo’n hippe badjas willen!

Oh, ze heeft ook 2 paar laarsjes gekregen, bij de v&d (zelf gekocht namens de Sint) een paar ‘wollen’, grijs en een paar met bont, een soort minimoonboots, ben er helemaal weg van, ent kostte niets, niet veel in elk geval.

Mama=blij!

Ha ha ha als ze niets koste had je ze voor mij ook wel mogen halen

Maar klinkt wel heel schattig

Groetjes,

Michèle

Ik dacht, ik zoek ze even op, kan ik de link geven, maar ze staan niet op inet. Dus ik maak thuis wel een foto als ze ze aan heeft.

Ik heb nog gigabytes aan foto’s en filmpjes die ik op de comp moet zetten, dus waarschijnlijk ga ik dat over een week of twee doen, dan heb ik vakantie!

To be continued…

@Liske, die Moonboots zijn GAAF! Ik heb ze vorige week ook gepast bij Eva, maar ik dacht: ‘Ik moet niet alles willen hebben!’ en heb ze teruggezet. Ze zijn echt megaleuk! Foto inderdaad, van hippe Nora!

Die badjas vind ik ook nog steeds megaleuk. Kostte ook niet veel!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Tim vind boekjes lezen erg leuk. Alleen als hij bij je op schoot zit is hij het vaak na een paar minuutjes al zat. Wij hebben allemaal kartonnen boekjes met schuifjes en flapjes die hij helemaal geweldig vind. De ene keer pakt hij ze uit de kast en gaat hij lekker op de grond zelf lezen en de andere keer komt hij met een boekje bij ons zo van mag ik op schoot, want jullie moeten voorlezen. Als hij zelf op de grond gaat zitten lezen houd hij het een stuk langer vol. Hij kan ook dagen hebben dat hij met boekjes blijft zeulen en zo kijkt hij er weer een paar dagen niet naar.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker