Boek van ElBulli

Ik heb voor zwager voor de kerst het boek van een Dag bij ElBulli besteld en nu zat ik hem gisteravond in te bladeren en werd er zo verliefd op dat ik hem MOEST hebben en nu komt ie morgenochtend… Ben helemaal blij heb ik ook een soort kerstkadootje…

Groetjes,

Michèle

Nog nooit van gehoord! Fill me in! Ik heb nog een behoorlijke stapel boeken liggen dankzij de Sint, maar mn verlof komt eraan, dus leesvoer is altijd goed!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Hmmm heb net even het inkijkexemplaar bij bol bekeken, maar niet echt mijn type boek Maar jij veel plezier er mee!!!

@ Liske ElBulli is/ was het restaurant zeg maar. 2.000.0000 aanvragen per jaar en maar 8.000 plaatsen. Als je daar wilt eten dan moet je 2 a 3 jaar van te voren reserveren en een flinke portomonee meenemen. Deze man heeft geen keuken maar een laboratorium. Hij kookt o.a. met vloeibare stikstof. En nu is er een bek gemaakt dat heet een dag bij ElBulli. Het is letterlijk een hele dag in foto’s met tussendoor hoe hij begonnen is, hoe hij zijn dingen bedenkt, recepten echt noem maar op. Een soort bijbel voor culinaire liefhebbers. En ik zie is was omdat hij minimaal een jaar dicht zou gaan maar er geruchten gaan dat ie helemaal niet meer open gaat. Maar zeg je tegen iemand die veel van lekker eten en restaurants weet elbulli dan zuchten ze alleen maar Jaha.

@yavahn Je moet er inderdaad wat mee hebben enne als ik er niet meer kan eten dan maar op de plaatjes kwijlen. En wij zijn echt kook en eetliefhebbers dus ‘moeten’ we hem wel hebben zeg maar. Dus dank je dat zel wel lukken.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 17 Dec 2010 19:22:33

Oh, het ging laatst bij dwdd over hem, inderdaad met zn lab en apparaten. Hij maakt inderdaad ook mooie plaatjes om te zien.

Geniet ervan

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers