Dit stukje heb ik ff op andere sites ook neergezet, dus kopieer ik het hier neer. Ik zal ws niet veel online zijn, zoals jullie wel zullen begrijpen. Nou lees het maar ff en dan hoor ik het wel!
Hoi hoi allemaal,
Nou jullie weten allemaal wel van mij en mijn zware babietjes af he. Ik ben ontzettend gedreven met dat onderwerp en het begint bijna een missie te worden, om andere ouders en kindjes te kunnen helpen. Wat ook prima lukt. Tijdschriften, internetsites, ouders zelf bellen, mailen, schrijven, spreken, noem maar op en ik ga dr achter aan. Nu heb ik dus heel veel info gekregen en een hele dikke map vol (ja het kost me echt veel tijd hoor allemaal!!) met brieven van “collega moeders”, van heel jong tot zeer oud. En nu wil ik er dus een boek over gaan schrijven, aangezien er toch wel behoefte is aan meer info over dit onderwerp! En natuurlijk wil ik graag nóg meer verhalen van mensen, die een grote baby kregen (wat is groot, vraag je je dan af: zo rond de 10 pond met 40 weken zeg maar…, dan mag je het kindje toch wel extreem groot gaan noemen hoor). Uiteraard ga ik niet zomaar die verhalen plaatsen, maar hoe meer ik er over lees, hoe beter dat is natuurlijk. Ik ga mijn vk vragen of ze me wilt helpen met wat medische dingen en ook het zh ga ik vragen stellen. Het zal wel heel druk gaan worden en ook echt niet binnen een maand af zijn, maar ik ga er wel mee aan de slag! Heeft het allemaal toch nog nut gehad. Er is een uitgeverij die wel interesse heeft!
Dus wie heeft er nog een grote baby verhaal voor mij, die ik mag opslaan in mijn peceetje??
gr Monique
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo