Kent iemand dit boek.
Ik kwam het tegen op internet en het klinkt helemaal geweldig zelfs een beetje te geweldig. Je kind binnen 3 dagen zindelijk dag en nacht!!!
Groet
Bianca
Kent iemand dit boek.
Ik kwam het tegen op internet en het klinkt helemaal geweldig zelfs een beetje te geweldig. Je kind binnen 3 dagen zindelijk dag en nacht!!!
Groet
Bianca
Ik ken het niet, maar persoonlijk vind ik het een beetje ongeloofwaardig.
3 dagen is wel heel erg kort. Lijkt me voor een kind toch beter er wat langer over te doen.
Groetjes,
Sandra
Ik ken het boek ook niet … maar geloof er ook niet zo in.
Grappig: mijn nichtje 3 jaar ging vandaag voor eerst op grote bed (andere keren lukte het elke keer niet … enne mijn zus is niet zo’n doorzetter dus ging ze al gauw terug naar ledikantje). Maar vannacht had ze goed geslapen en kwam ze pas om half 8 vanmorgen naar haar moeder toen. Alleen had ze geen pamper meer om dus. Dus zegt mijn zus wat heb je nu gedaan … heb je pamper uitgedaan? Ja zegt ze ik ben beneden op de grote wc wezen plassen. Mijn zus gelijk gaan kijken en ja hoor ze had netjes op de wc geplast. Dus compliment gegeven in de hoop dat ze dit voortaan doet. Ze was helemaal trots … !!
Denk dus kort samengevat dat een kindje het zelf gaan doen, en dat je ze hierin kan stimuleren maar niet dwingen?! En dat als ze het doen ze dan ook zeker wel compliment verdienen om het in het vervolg vaker te doen.
ja ik kan me ook niet voorstellen wat die methode dan zal zijn.
Ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig maar het boek kost 50 euro!!!
Beetje duur voor een boek ja toch
Bianca
Ik geloof er ook niet in. Te mooi om waar te zijn.
Krijg er een beetje een cb-gevoel bij. Alsof elk kind hetzelfde is en dus binnen 3 dagen volledig zindelijk kan zijn.
Zindelijkheid moet je niet pushen of dwingen, het ene kind is nou eenmaal eerder zindelijk dan het andere.
Voordat je moeder wordt, weet je dat je wat hobbels moet nemen in de ontwikkeling van je kind. Hoort allemaal bij het ouderschap. Dus gewoon even een taaie periode die zindelijkheidstraining. Niet koste wat het kost met een boekje in je hand binnen 3 dagen voor elkaar zien te krijgen.
Zonde van je 50 euro!
Groetekes, Sje
Ik heb het wel aangeschaft en ik moet zeggen dat ik er geen spijt van heb. Het was een fijne houvast.
ik heb er wel eerder van gehoord maar ook niet echt of het werkt of niet.
wellicht is het te gebruiken als houvast/extra hulp erbij. maar ik zou persoonlijk niet verwachten dat het in drie dagen geregeld is.
En dat voor 50 euro…ik zou er persoonlijk niet aan beginnen, maar goed dat is mijn bescheiden mening.
daar komt bij (wat anderen overigens ook al hebben gezegd) dat de kindjes het vanzelf wel aangeven wanneer ze er klaar voor zijn.
liefs,
Rinske