Oh wat was ik woedend daarstraks zeg. Morgan is een beetje vervelend. Komt ook een beetje door ons, we hebben gisteravond onze ringen bekeken. Dat kon even alleen op dat moment dus muppet lag echt te laat in bed, maar ja ze was weer vroeg wakker dus vandaag een beetje sjago. Maar goed op een gegeven moment vroeg ze of ze kleurplaten mocht kleuren, dus ik zeg oke maar dan moet ik ze even printen. Dus ik ben bezig voor haar en ik hoor ineens een knip geluid achter me. Ze heeft laatst een kinderschaar gekregen om mee te knippen en stom stom stom hij lag op tafel en Morgan stond nu dus een boek te verknippen. Ja toen werd ik even heel boos want ze weet heel goed dat boeken om te lezen zijn en niet om in te kleuren en zeker niet om kapot te knippen.
Ik heb haar tot mijn schaamte echt een flinke tik op der luier gegeven, tv uitgedaan en gezegd dat ze maar eens even heel goed na moest denken wat ze gedaag had. Flink huilen en brullen, maar ze kwam zelf wel sorry zeggen en begreep ook wel dat ze boeken niet kapot moest maken. Ik heb wel der schaar goed opgeborgen en gezegd dat ze daar voorlopig nog te klein voor was en dat deed geloof ik nog het meeste pijn op dat moment. Maar er is weer een les geleerd, voor mamma en voor Morgan.
Groetjes,
Michèle
Gewijzigd door - Michèle op 02 Jul 2011 16:34:26