Jessin is weer ziekjes. Hij heeft heeeeeeel veel snottie, niet te geloven wat er uit zo`n klein ventje kan komen. Maar hij is ook koortserig en dat hoeft toch niet bij een verkoudheid ? Hij slaapt ook heel veel.

Jessin is weer ziekjes. Hij heeft heeeeeeel veel snottie, niet te geloven wat er uit zo`n klein ventje kan komen. Maar hij is ook koortserig en dat hoeft toch niet bij een verkoudheid ? Hij slaapt ook heel veel.

Arme Jessin, nou een dikke beterschapsknuffel van mij.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
Ahhh wat sneu, koorts hoeft niet bij verkoudheid maar kán wel hoor, dan is ie gewoon echt flink verkouden en wat ziek (koortsig) ervan…
Dikke beterschaps knuffel van ons, wellicht helpt ie
Groetjes Nathalie & Co

och wat zielig dat Jessin ziekjes is.
beterschap met je kleine manneke.
Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hè balen zeg, alweer ziekjes
Als ie zo verkouden is en hij heeft een beetje koorts erbij zou ik het persoonlijk ff laten checken bij de huisarts (oorontsteking? Hoeft niet, kan wel, was bij kaya ook zo)
Als je tenminste zelf ook het idee hebt dat er misschien ietsje méér is.
Hoe zeg ik dat? Nou ja, gewoon op je gevoel afgaan bedoel ik
Met Kaya en Steef ben ik nooit voor niks naar de huisarts geweest namelijk
Sterkte met je kleine manneke en een dikke knuff voor hem!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Hoi,
Beterschap met je kleine vent - ik heb er hier ook een die van snot gemaakt lijkt te zijn (Ethan van 2)! Gelukkig voelt de mijne zich verder lekker. Zit er toch stevig aan te denken om aandelen te kopen in Tempo Tissues…
Sterkte en ik hoop dat Jessin zich snel weer beter voelt!
Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan
he getsie… weer ziekjes!! Arme jullie… Nou lekker veel slapen, en met heel veel knuffies en kusjes ben je vast snel weer beter jessin!!
arme jessin .beterschap en heel veel dikke knuffels mannetje .en hoop dat je gauw weer beter bent
groetjes marielle mama van
10-10-01
Heb toch maar even een afspraak gemaakt voor vandaag nog, strakkies kunnen we terecht. Hij was zo snel aan het ademen vannacht dat ik het niet zo zie zitten om er zo het weekend mee in te gaan. Dus jullie horen het strakkies wel.

Longen en oren zijn schoon dus das wel lekker tof. Hij is gewoon heel erg verkouden, als ie vannacht weer koorts krijgt moet ik met een penicillinekuur beginnen. Ben in elk geval blij dat we nog even voor het weekend geweest zijn. Hahahaha heb de kuur al hier zul je net zien dat ik m niet nodig heb.

quote:
Hahahaha heb de kuur al hier zul je net zien dat ik m niet nodig heb.
Nou ja, des te beter toch ?
Fijn dat alles in ieder geval schoon was!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Fijn dat het een beetje meevalt.
er hangt op het moment maar een raar virus in de lucht.
Ruben is weer beter en nu heeft de rest hier in huis hetzelfde wat Ruben had.
Groetjes Marianne Mama Van Ruben

he gelukkig dat oortje s en longen schoon zijn .gelukkig heb je wat achter de hand dat is wel fijn .je weet nooit .sterkte met de knuffelbeer
groetjes marielle mama van
10-10-01
Nou, me knuffelbeer was lekker tot 23.00u wakker pfffffffff. Het was al zo`n drukke dag voor me aangezien Daan een snertdag had. Hoop dat me ventje in ieder geval lekker slapen zal de rest van de nacht hahaha ennnuhhhm tot een uurtje of 9 zal ik geen probleem vinden.

Ach wat sneu altijd toch.
Hier ook zo’n snotter/hoestmeisie.
Beterschap en op naar de zomer!
Tessie

Beterschap met Jessin.
Wel fijn dat je een AB kuur van de huisarts mee krijgt voor het geval dat. Is altijd handig om in huis te hebben.
Hopelijk heb je vannacht nog wat kunnen slapen.
Veel beterschap.
Groetjes,
Diana moeder van Daan

PFFFFFFF ondanks dat ie zich beter voelt en er haast geen snottie meer uitkomt, wil ie niet in zijn eigen bedje tukken. Grrrrrrrr hij heeft ineens de aanstelhuil uitgevonden. Dusssssuhmmmm daar gaan we maar eens even een stokje voor steken of zo, vannacht was ik doodop dus kon m maar niet laten brullen, maar ik denk dat daar gauw verandering in komt whahahahaha.
O ja, Evianne leek ook ziekjes, maar die is vandaag ook weer tip top, ze noemt me mamaatje schatteboutje whahahahaha. Hoop dat het lekker weer wordt vandaag, dan gooi ik ze de hele dag naar buiten.