Bo straks

voor het eerst met de trein gaat reizen!! Hij vind treinen helemaal geweldig, en wij hadden eigenlijk vandaag een andere afspraak, maar die belden dus net af, ivm hun dochtertje wat ziek is, dus we hadden onze agenda plots leeg, en dachten, wat gaan we dan doen vandaag?? Bo is helemaal gek van treinen, en alex vertelde me dat hij vroeger toen hij klein was, wel eens met zijn vader mee ging met de trein, gewoon omdat het leuk was, en dan haalde zin moeder hun bij het volgende station weer op. Nu gaan wij dit ook met bo doen, alleen nu gaat mama mee samen met papa en bo!! Waar we naar toe gaan is het koopzondag, dus gaan we kijken of we nog een leuk thomas de trein payama kunnen vinden ofzo!! Ik ben benieuwd wat hij er van vind!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Veel plezier, dat wordt vast een succes! De eerste treinreis van Erik was met opa en oma en waar hij normaal praatjes voor 10 had, was hij toen muisstil en helemaal onder de indruk. Hij is onlangs voor de tweede keer met hen met de trein geweest (van Assen naar Groningen, even naar het werk van mama, leuk!) en toen was hij weer z’n oude zelf: z’n mondje stond geen seconde stil. Er is ook zoveel te zien in de trein. Nogmaals, veel plezier. Enne, we willen foto’s zien hè?!

Groetjes,
M

komt goed!! ik heb foto’s gemaakt, maar ben er net weer, zal ze vanavond even plaatsen en op je berichtje reageren!

liefs woezel

Hoe vond hij het?? Morgan vind treinen en trams geweldig.

Groetjes,

Michèle

ja hij vond het helemaal geweldig en wilde er eigenlijk ook niet meer uit!!! Hij vond het super, en heeft oma vanavond meteen gezegd dat hij met de trein was geweest!! Was wel grappig want hij noemde de trein waarin we zaten thomas!! hahahahahaha.

Was wel stom trouwens, de trein ging om 1401 weg, dus wij er naar toe, ik kaartjes halen, echt waar, rijd hij dus vlak voor onze neus weg!!! Konden we een uur wachten voordat hij weer ging!! hahahahahaha, dus toen hebben we maar wat gegeten ergens en om 1501 konden we eindelijk in de trein mee!!

Ik heb de foto’s nog niet op de computer staan, ga ik morgen doen, dus dan zal ik ze hier neer zetten!

liefs woezel

Ha ha ha waarom zorg ik altijd dat ik ruim op tijd ben want ik weet hoe treinen werken. Ze rijden of niet of te laat of ze laten je staan

Groetjes,

Michèle

Leuk dat hij zo genoten heeft!
Hier doet een treinritje het ook altijd erg goed. Doen we niet heel vaak, maar denk 1x per jaar ofzo. Altijd leuk! Maar de topper was toch wel vorig jaar een dagje met de stoomlocomotief!

Leuk zeg!!!
Ik wil dat ook nog een keer gaan doen met Seth, maar het is dus een aanrader

Liefs, Anne

Ohhhh wat leuk!

Gister brachten we mn broertje en zn vriend naar t station, en Noah wilde ook heeeeeeeel graag mee… Wij gaan dus ook zeker snel een keer met de trein!

Liefs, Melanie

ja het is echt een aanrader!!! Die kleintjes vinden dat geweldig!!
@MElanie, kom je een keer deze kant op met de trein, is lekker dichtbij en kunnen de kids lekker samen spelen!

liefs woezel

Leuk idee! Balen joh dat jullie zo lang moesten wachten. Maar wel fijn dat Bo het zo geweldig vond. Hier ook nog steeds niet gedaan, maar Tim is helemaal gek van treinen, dus we willen het nog wel een keer gaan doen.

Groetjes,
Sandra