Hoi meiden,
Precies 10 dagen geleden heeft Nina de BMR prik gehad. Sinds vandaag heeft ze uitlag. Mijn vraag is nu hoe lang duurt zoeen uitslag en kan het jeuken? Groetjes chantal
Chantal
Hoi meiden,
Precies 10 dagen geleden heeft Nina de BMR prik gehad. Sinds vandaag heeft ze uitlag. Mijn vraag is nu hoe lang duurt zoeen uitslag en kan het jeuken? Groetjes chantal
Chantal
Die uitslag dat hoort bij lichte mazelenverschijnselen (5-10 dagen na de prik). Is heel normaal na de BMR-prik. Kan mogelijk beetje jeuken maar trekt als het goed is snel weer weg. Als het te lang duurt even dokter bellen voor de zekerheid.
Groetekes, Sje
hoi sje
Bedankt voor je snelle reactie. Hoe lang is normaal voordat ie uitslag wegtrekt? 2 dagen?Hoelang mag die uitslag duren?
groetjes chantal
Chantal
Zie hier meer info (ietsje naar beneden scrollen):
http://www.rivm.nl/rvp/overzicht_ziekten/mazelen/
Groetekes, Sje
Hoi sje of hoi andere meiden die dit lezen.
Ik moet nina morgen naar het kvd brengen. De mazelen( de uitslag als bijwerking van de prik) Is dat ook voor andere kinderen besmettelijk?De uitslag is in vergelijking met vanmorgen echt heftig geworden(op gezicht, buik, rug, armen, benen). Ik denk dat ik morgen maar eens naar de dokter ga.
groetjes chantal
Chantal
Gewijzigd door - minis@12move.nl op 15 Jun 2008 21:44:53
quote:
Hoi sje of hoi andere meiden die dit lezen. Ik moet nina morgen naar het kvd brengen. De mazelen( de uitslag als bijwerking van de prik) Is dat ook voor andere kinderen besmettelijk?Dit kon ik niet op de gegeven site van sje vinden groetjes chantalChantal
Chantal
quote:
Hoi sje of hoi andere meiden die dit lezen. Ik moet nina morgen naar het kvd brengen. De mazelen( de uitslag als BIJWERKINGvan de prik) Is dat ook voor andere kinderen besmettelijk?De uitslag is in vergelijking met vanmorgen echt heftig geworden(op gezicht, buik, rug, armen, benen). Ik denk dat ik morgen maar eens naar de dokter ga. groetjes chantalChantal
Gewijzigd door - minis@12move.nl op 15 Jun 2008 21:44:53
Chantal
Geen idee of lichte mazelenverschijnselen door de BMR besmettelijk kunnen zijn. Maar lieverd, je kunt toch als het goed is 24 uur per dag een telefoonnummer van het CB bereiken? Hier in elk geval wel!
Dan zou je nu nog kunnen bellen wat wijsheid is.
Groetekes, Sje
Ja sje was weer een goed idee. Stom dat ik daar niet aan gedacht had!Ik heb net gebeld en zij zei dat de uitslag van de bijwerking van de bmr prik niet besmettelijk is. De uitslag is dan een andere variant. Ik breng nina morgen naar het kvd. Nou, sje je komt vandaag wel weer goed uit de hoek!!!haha groet6jes chantal
Chantal
Jaja, ik sta op scherp vandaag hoor! Heb je nog meer knagende vragen, want ik ga zo afsluiten en ik kan niet garanderen dat ik morgen net zo scherp ben! Haha!
Print dit topic voor de zekerheid uit, zodat je morgen als je op het kdv komt en ze raken in paniek door de uitslag van de kleine meid, bewijs hebt dat ze niet besmettelijk is!
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 15 Jun 2008 22:50:18