Een maillot ( moest even lachen om MAYO, kreeg gelijk zin in frietjes ) lijkt me in geen enkel geval wenselijk. Dat is toch met voetjes eraan? Ze raken warmte kwijt via hoofd en voeten dus dat zou ik dus niet doen, zeker in geval van koorts niet maar normaliter ook niet eigenlijk. En 19,5 graden vind ik vrij warm om in te slapen, een slaapkamer hoort koel te zijn.
Enne, als hij wakker wordt door het verkleden dan zou ik mss proberen wat er gebeurt als je het niet doet en hem dus in zijn pamper laat liggen.
Hij doet het toch immers zelf? En hij wordt er dus niet wakker van als ik het goed begrijp of hij roept ook niet dat hij bloot is dus ik zie het niet als uitproberen hoor. Meer als teken dat hij het warm heeft.
Als hij wakker wordt van de kou merk je het wel en kun je hem alsnog iets aan trekken. Jack kun je verkleden, verschonen en weet ik wat nog meer als hij slaapt, hij merkt er amper wat van ![]()
En ligt hij onder een dekbed? Want dat is hier dus echt weer eraf, want Jack zweette zich helemaal leeg! Ongelooflijk was het, dus nu heb ik een ledikantdeken in zijn overtrek gedaan.
Succes met de bloterd.