Bloot willen slapen

hij heeft weer wat nieuws hoor … hij wilt alleen nog maar bloot slapen
op zijn pamper na trekt hij alles uit als hij in bed ligt.
en nu het kouder word en hij al griep heeft vind ik dat niet zo prettig
dus kleed ik hem voor ik naar bed ga weer helemaal aan, lees majo , hemd en pyama lange mouw.
zou dit te warm zijn? is dat de reden? de verwarming staat snachts op 19.5
of is het een uitprobeersel omdat hij nu gewend is om op zijn eige kamer te slapen?(behalve afgelopen nacht vanwege de griep)

before you judge me, try hard to love me

o voordat ik het vergeet.
omdat ik hem dus snachts weer moet aankleden word hij weer wakker en boos omdat ik hem wakker maak.
maar ik kan hem toch niet zo laten liggen of…?

Denk dat hij het inderdaad te warm heeft.
Als je koorts hebt heb je het nl. al wat warmer en met een malliot onder je pyjama dus al helemaal.

Het is verstandiger dan je kind iets luchtiger te kleden, liefst in katoenen kleding zodat ze hun temp. goed zelf kunnen regelen.

Groetjes, Kirsten

het speelde al voordat hij koorts kreeg dus daar zal het denk ik niet aan liggen hoewel het voor nu verklaarbaar zou zijn maar hij heeft geen pyama broekje aan over zijn mayo.
hij wilde namelijk altijd sokken aan omdat hij net als ik altijd koude voeten heeft
maar als hij slpaat en draait rollen de sokken naar beneden en knellen ze lichtelijk af (krijgt hij sokafdrukken) vandaar dat ik de mayo in gebruik heb genomen voor de nacht

Ik zou ook geen maillot onder zijn pyama doen. Zo koud is het echt nog niet. Volgens mij is 18 graden zelfs een normale temperatuur om bij te slapen.

Groetjes Natasja

Oke, tegelijk gepost Maar ik denk toch dat een maillot te warm is.

Groetjes Natasja

Een maillot ( moest even lachen om MAYO, kreeg gelijk zin in frietjes ) lijkt me in geen enkel geval wenselijk. Dat is toch met voetjes eraan? Ze raken warmte kwijt via hoofd en voeten dus dat zou ik dus niet doen, zeker in geval van koorts niet maar normaliter ook niet eigenlijk. En 19,5 graden vind ik vrij warm om in te slapen, een slaapkamer hoort koel te zijn.

Enne, als hij wakker wordt door het verkleden dan zou ik mss proberen wat er gebeurt als je het niet doet en hem dus in zijn pamper laat liggen.
Hij doet het toch immers zelf? En hij wordt er dus niet wakker van als ik het goed begrijp of hij roept ook niet dat hij bloot is dus ik zie het niet als uitproberen hoor. Meer als teken dat hij het warm heeft.
Als hij wakker wordt van de kou merk je het wel en kun je hem alsnog iets aan trekken. Jack kun je verkleden, verschonen en weet ik wat nog meer als hij slaapt, hij merkt er amper wat van

En ligt hij onder een dekbed? Want dat is hier dus echt weer eraf, want Jack zweette zich helemaal leeg! Ongelooflijk was het, dus nu heb ik een ledikantdeken in zijn overtrek gedaan.

Succes met de bloterd.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ik zou hem ook laten liggen.
Of een afspraak met hem maken dat ie in elk geval een hemd en onderbroek aanmoet.
Als ie het koud krijgt meldt ie zich wel.

Bij Noah op de slaapkamer is het op dit moment maar 14 graden… brrrrr heb zelf een dikke trui aan, en ee pyama broek.
En Noah ligt onder een dikke deken met pyama aan + hemd en onderbroek.

Ik zou zelf ook geen maillot aan doen hoor.
En als ie het echt koud heeft meld ie zich inderdaad vanzelf wel.

Liefs, Melanie

Ik zat nog eens over die maillot na te denken, jahaaaa ik denk, maar hier hebben ze ook een pyamabroek met sokken daar overheen.
Dus wat is het verschil? pyama en sokken zijn van katoen en een maillot niet?
En aan de andere kant, als je echt van die kouwkleumpjes hebt en met een maillot slapen ze wel lekker, waarom niet?

Hahahaha ik slaap ook niet met pyama, maar idd ik denk dat hijhet gewoon te warm heeft, en hij is naar mijn mening oud genoeg om dat te kunnen aangeven, als hij het koud krijgt hoor je hem wel hoor!

quote:
o voordat ik het vergeet. omdat ik hem dus snachts weer moet aankleden word hij weer wakker en boos omdat ik hem wakker maak. maar ik kan hem toch niet zo laten liggen of.....?

Ja natuurlijk kun je hem wel zo laten liggen.
Als hij lekker onder een deken ligt is er toch niets aan de hand?

Alleen pyama is warm genoeg.
In combinatie met een deken/dekbed.

M.