Bloemkool met een papje


#1

Ik vind 't zelf gigantisch smerig maar:

Laat peuter/kleuters naar de film van ome willem kijken en ze lusten ineens allemaal bloemkool met een papje!

Voor ons, vervente eters van vooral aziatische gerechten (vooral geen aardappels, vlees, groenten) is dit niet echt een topper, maar Nils heeft de pan uitgelikt. Lang leve Edwin Rutten. Ik vond het vooral leuk te zien dat na 30 jaar dit programma nog steeds waanzinnig aanslaat bij peuters/kleuters.


#2

Bij jullie ook al?
Stephan is er ook helemaal weg van en zegt sinds die tijd regelmatig “broodje poep!!!” (en dan er achteraan heel hard: hahahahahahahaa!!! Big Fun natuurlijk hè )

Ik keek er vroeger zelf ook naar en het is grappig om te zien dat mijn eigen kind het nu ook leuk vind.

Vind trouwens dat Edwin Rutten het héél goed doet (deed). Hij speelt heel goed op die kinderen in en dat lijkt me niet altijd simpel want kids zijn redelijk onvoorspelbaar

Groetjes, mamma van Stephan


#3

he wat leuk hier is het ook het zelfde lekker broodje poep bah ome willem ,luister even wat ik vraag dan zit ze met twee stokjes op de tafel te slaan ihihihihihi ik vond het vroeger ook altijd leuk ik mag dat wel al die oude kinder progamma s dat was te minste nog leuk zonder geweld

groetjes marielle mama van tanja