Colin is nogal verkouden. Toen ik net zijn neusje leeghaalde met zo’n neuspomp kwam er bloed mee. Ik gebruik otrivin voor baby’s. Zou dat daardoor kunnen komen? Ik neem aan dat ik dat nu even niet moet gebruiken??
22-12-2009 colin geboren
Colin is nogal verkouden. Toen ik net zijn neusje leeghaalde met zo’n neuspomp kwam er bloed mee. Ik gebruik otrivin voor baby’s. Zou dat daardoor kunnen komen? Ik neem aan dat ik dat nu even niet moet gebruiken??
22-12-2009 colin geboren
Hoeft niet aan de otrivin te liggen. Kan ook zijn dat je met dat pompje het neusslijmvlies geraakt hebt. Dat is heel erg goed doorbloed en de adertjes liggen dicht aan de oppervlakte.
Ik zou even stoppen met zowel pompje als met neusspray. Slijmvlies geneest erg snel, dus normaal gesproken zou morgen neusspray weer moeten kunnen maar je kunt voor de zekerheid morgen de huisarts even bellen.
Groetekes, Sje
ja kan best dat ik dat geraakt heb, is ook zo’n gevecht om iets in zijn neusje te krijgen. Ik wacht het wel even af… Thanks!
22-12-2009 colin geboren
Kan ook de druk van de verkoudheid zijn, ik had als kind om de haverklap bloedneuzen als mijn verkoudheid weer eens klapte.
Groetjes,
Michèle
Ik zou dat neuspompje lekker voortaan achterwege laten als het elke keer zo’n gevecht is.
Overtollig snot niest zo’n kleintje toch wel weg. Dat is een natuurlijke reactie van het lichaam. Geen idee wie die neuspompjes ooit verzonnen heeft, maar hier zijn ze ook zonder zo’n pompje goed van alle verkoudheden af gekomen. Ik heb zo’n ding nooit in huis gehad.
Groetekes, Sje