Oh zo zielig. Ging vanmorgen Jesse wakker maken zit zijn hele bed onder het bloed. Ik schrok me rot! Zag dat het uit z’ neusje was gekomen. Het was al helemaal opgedroogd dus gewoon in zijn slaap gebeurd.
Kan toch geen kwaad hoop ik?
Liefs
Oh zo zielig. Ging vanmorgen Jesse wakker maken zit zijn hele bed onder het bloed. Ik schrok me rot! Zag dat het uit z’ neusje was gekomen. Het was al helemaal opgedroogd dus gewoon in zijn slaap gebeurd.
Kan toch geen kwaad hoop ik?
Liefs
Is ie heel verkouden?? Ik krijg namelijk bloedneuzen, van kinds af aan al als de verkoudheid knapt.
Groetjes,
Michèle
Nee hij is niet verkouden. Op het kdv vandaag maar een half uur geslapen en steeds helemaal bezweet, maar geen koorts. Zit nr niet helemaal lekker. Hoop dat hij nu wel lekker gaat slapen.
Liefs
Misschien een adertje gesprongen, maar hou het even in de gaten anders even navragen bij de ha of kno arts.
Groetjes,
Michèle
Schrikken! Ik dacht ook aan een adertje, maar als je het niet vertrouwt even je huisarts bellen en navragen wat het kan zijn.
Groetjes,
M
rico had ooit een bloedneus toen hij 5 weken was,
hij was ook niet verkouden maar hij had al wat lange nageltjes en mocht pas met 6 weken geknipt worden, waarschijnlijk had hij met dat nageltje langs zn neusje gewreven en is daardoor dat bloeden ontstaan. het ziet er vaak erger uit dan het is.
hou het voor de zekerheid even in de gaten,
uh??
daar kwam die bloedneus toch niet van he???
ik zit echt even aan mijn hoofdje te krabben
Haha Inge
De dokter wist niet of het daardoor kwam, maar dacht zet het in dit topic omdat het al over Jesse ging.
Liefs
Ah arm kereltje…
Als ik zo eens terug denk hebben de meeste kindjes die wel gehad. Hoort dat bij die leeftijd?
Jurian heeft toen ook kuur gekregen en is knapte gelukkig na 2 dagen al weer op. Wel kuur afmaken hé! Is echt belangrijk anders niet voldoende resultaat!
Beterschap met de kleine … geef hem maar dikke knuffel van ons
Gewijzigd door - mini-boy op 19 Nov 2009 15:39:04
ik hoop dat ie snel opknapt, het is volgens mij wel oorontsteking tijd, heb er al heel veel over gehoord.
Rico tot nu toe nog niet gelukkig, hij heeft zoiezo nog nooit oorontsteking gehad gelukkig, lijkt me zo zielig!
beterschap met Jesse! en een dikke kus van ons!