Bloeding gehad maar goede echo

Was vanmiddag aan het werk en voelde me niet zo goed. Ben ik even naar de wc gegaan en de pot zag helemaal rood. Ben me wild geschrokken. Mijn man gebeld en die kwam me gelijk halen. Heb de huisarts maar gebeld want ik wist ook niet wat ik er mee aanmoest. Kreeg ik het nummer van de echopraktijk en gelukkig kon ik vanmiddag nog terecht. Was niets bijzonders te zien zag er allemaal prima uit. het hartje klopte en de groei klopte ook precies met wat ik uitgerekend had. Was zo opgelucht. Maar eigenlijk begint het nu pas tot me door te dringen. Was echt even van de wereld, kon niet huilen of niets. Mijn man vond me eng rustig. nou net heb ik effe een goed potje jejankt dat alles goed was. Ze gaf ook aan dat de kans op een miskraam na 9 weken echt heel klein is. Toch wel een geruststelling.
De bloeding kan een gevolg zijn van de blaasontsteking, maar die zou eigenlijk over moeten zijn want ik ben al klaar met mijn kuur. Maar goed morgen toch nog maar even laten checken want ik blijf een beetje een zeurderige/branderige pijn hebben.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Poe dat is zeker even schrikken, fijn dat je gelijk terecht kon voor een echo. Gelukkig is alles goed.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Da’s schrikken inderdaad! Doe rustig aan hè (ook gelet op je andere topic). Hopelijk voel je je snel weer beter!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Jeetje! Ook dat nog! Gelukkig was alles goed met de baby. laat je goed onderzoeken op blaasontsteking inderdaad, moest direct aan Sandra’s topic denken.

Nou, nogmaals: rustig aan en even goed voor jezelf zorgen. Ook goed herstellen van een blaasontsteking kost je lichaam veel energie!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Jeetje wat heftig joh. Schrok me rot toen ik de titel van je topic las. Aangezien ik natuurlijk hetzelfde heb meegemaakt. Bij mijn werd een paar dagen na de bloeding een blaasontsteking vastgesteld. Ik denk dus echt dat mijn bloedingen daarmee te maken hebben gehad. Vind het anders wel erg toevallig allemaal. Mijn blaasontsteking was na de kuur nog net zo erg als daarvoor, ondanks dat ik geen symptomen meer had. Ik dacht echt dat het weg was. Het schijnt ook zo te zijn dat je een blaasontsteking bij een zwangerschap veel minder snel ontdenkt. Omdat je vaak geen symtomen voelt, die je normaal wel voelt bij een blaasontsteking. Ik denk dus dat ik al een paar weken met de blaasontsteking heb gelopen. Bij mij is het probleem dat ik door de misselijkheid te weinig drink. Daar ben ik sinds vrijdag echt goed op aan het letten en ik drink heel veel. Heb ook flessen cranberry sap weggedronken. Heel vies, maar het schijnt wel heel goed te helpen. Ik moet morgen weer laten checken en ik hoop dat hij nu echt over is.

Heel veel sterkte en ik hoop dat je ontsteking snel weg is.

Groetjes,
Sandra

ach jeetje meis wat een schrik zeg.
ben wel heel blij voor je dat het toch allemaal goed blijkt te zijn.

liefs,
Rinske

Jeetje wat is dat schrikken he, fijn dat alles toch goed is!

Oh wat lijkt me dat schrikken zeg als je bloed ziet. Fijn dat je vriend je gelijk is komen halen en je ook gelijk een echo hebt gehad.
En alles dus goed met de kleine wurm, joepie!!
hoop dat je snel een beetje van de schrik bent bekomen en dat de blaasontsteling snel weg is.