Was vanmiddag aan het werk en voelde me niet zo goed. Ben ik even naar de wc gegaan en de pot zag helemaal rood. Ben me wild geschrokken. Mijn man gebeld en die kwam me gelijk halen. Heb de huisarts maar gebeld want ik wist ook niet wat ik er mee aanmoest. Kreeg ik het nummer van de echopraktijk en gelukkig kon ik vanmiddag nog terecht. Was niets bijzonders te zien zag er allemaal prima uit. het hartje klopte en de groei klopte ook precies met wat ik uitgerekend had. Was zo opgelucht. Maar eigenlijk begint het nu pas tot me door te dringen. Was echt even van de wereld, kon niet huilen of niets. Mijn man vond me eng rustig. nou net heb ik effe een goed potje jejankt dat alles goed was. Ze gaf ook aan dat de kans op een miskraam na 9 weken echt heel klein is. Toch wel een geruststelling.
De bloeding kan een gevolg zijn van de blaasontsteking, maar die zou eigenlijk over moeten zijn want ik ben al klaar met mijn kuur. Maar goed morgen toch nog maar even laten checken want ik blijf een beetje een zeurderige/branderige pijn hebben.
groetjes Ramona