Bloedgroepdieet

We zijn 6 maanden na de bevalling verder en naar in begrepen had mag je weer dieten dan. Nou ben ik geen dieet mens en ik heb ontzettende SAS. Maar nu hoorde ik via via over het bloedgroepdieet. Dit zou niet alleen afvallen helpen, maar ook meer energie geven. Ik heb er twee boekjes over gehaald dus ik ga dat even op mijn gemak bestuderen. Vroeg me alleen af of andere er (ook) ervaring mee hadden.

Groetjes,

Michèle

Mag je niet meteen diëten na een bevalling?
Je mag niet diëten als je borstvoeding geeft maar als een kindje flesvoeding krijgt, mag je toch gewoon weer gaan lijnen als je zou willen?

Groetekes, Sje

Oh dacht dat er altijd 6 maanden voor stond. Ha ha ha nou ja ik heb me 6 maanden te goed gedaan aan van alles en nog wat en de 5 kilo die ik kwijt was na de bevalling zitten er dik weer aan, dus ik ga maar studeren. Ze zeggen als je het goed aanpakt dat je hiermee ook meer energie krijgt weer.

Groetjes,

Michèle

Wat voor boeken heb je dan?

Gr Myra

Wat je wel en niet mag eten dan. Het princiepe gaat uit van het feit dat bleodgroepen ontstaan zijn nadat de mens over de wereld verspreid werd en naar gelang ze zich ontwikkelde werd dat eten beter verteerd. Zo waren O mensen jagers en A mensen landbouwers. Zo verdraagd iemand met O dus beter vlees en minder goed tarwe en zo. Ik heb O dus ik verdraag minder goed koolhydraten en zo. Dus ik moet gaan kijken wat ik allemaal wel en niet kan eten. En sommige dingen helpen om extra af te vallen, maar de basis is dat je licchaam minder moet werken om de boel te verteren en dus minder energie verbruikt.

Groetjes,

Michèle

is het wel een verstandig dieet mij lijkt het als je lichaam minder energie vebruik kom je aan en krijg je dan toch niet de goede voeding stoffen binnen zo lijkt mij dat dan ik heb zelf O renius negatief ben ook de enigste thuis die deze bloedgroep heef trest allemaal O positief zelf mijn vriend en dochter

bedoel het niet verkeer he maar lees het even tien xre door voor je iets doet

gr de mama van leyla

veronique daniels

Ken het dieet niet. Ik weet wel dat er een dieet is waarvoor ze jou bloed onderzoeken en dus voor ieder persoon heel specifiek is…

Ben wel benieuwd naar de theorieën! En welke boeken het zijn.

Laat nog ff weten hoe het zit.

Groetjes Frauk

Lilypie Tweede Ticker

Ik ben o Posietief (al doet de resusfactor er nu niet toe) ik weet het door de zwangerschap. Ik dacht altijd dat ik A was omdat mijn ma dat altijd zei, maar zij dacht dat dat kwam omdat zij ook A had net als alle vrouwen in haar familie, alleen mijn vader is O.

En ja je moet dus wel zeker weten welke groep je hebt.

@ Frauk, als je bij Bol.com even zoekt op bloedgroepdieet zie je meerdere boekjes, ik heb het kleine boekje daar staat gewoon in wat je wel en niet eten kan en mag en ik heb een groter boekje (9.95 euro) daar staat wat meer in. Morgna ga ik me er even goed in verdiepen.

Groetjes,

Michèle