Bloed in ontlasting

Gisteren is mijn man hals-over-kop naar de huisarts geweest, ik was ziek thuis, dus kon niet mee… Mirthe had 's ochtends namelijk bloed in haar ontlasting.
Ongeveer een kwartiertje later reed hier over de weg een ambulance onder begeleiding van de politie richting Zwolle, het ziekenhuis… Ik raakte helemaal in de stress, ben me snel gaan aankleden , in de hoop dat ze me wel zouden komen ophalen als er iets was…
Weer tien minuten later komt Michiel thuis, MET mirthe… Alles was goed… Het was geen bloed, maar eten van de dag ervoor… Dat klopt! Ze had tomaat gegeten!!!
Wat kun je schrikken, he???

Veel liefs, Chantal
Mama van Mirthe (15-11-2001)

Mirthe haar eigen webplekkie: http://vrienden.clubs.nl/mirthe

Hoi Chantal,

Ik vindt het altijd verschrikkelijk als een van mijn kindjes iets heeft en meestal valt het achteraf gelukkig meestal mee.

Zo kreeg ik toen Pepijn geboren was gelijk de mededeling dat hij heupdysplasie had en na een weg van echo’s, foto’s (hij was nog geen 3 maanden) bleek het gelukkig geen heupdysplasie te zijn. Wel is zijn ene beentje nog korter dan de andere maar de orthopead dacht dat dit wel zou vergroeien.

Toen hij nog net geen jaar was haalde ik hem blauw en onder de rode vlekken 's avonds uit zijn bedje.
Hij was nl erg verkouden en voor de zekerheid toch effe kijken toen we naar bed gingen.
Het duurde wel vreselijk lang voordat we naar een arts konden die ons gelijk doorstuurde na het ziekenhuis.

Hij bleek pseudokroep te hebben en het was echt kantje boord. Na een paar nachtjes ziekenhuis onder een vernevelaar mocht hij gelukkig naar huis.

Een wijze les de volgende keer wachten we niet zolang en rijden we gelijk naar de EHBO…

Maar ik blijf maar in mijn achterhoofd hoeden dat er ergere dingen zijn.

MONIQUE

Jeetje, wat erg!!! Bah, ik moet er niet aan denken! Mirthe is ook de laatste tijd veel verkouden en ik kijk ook steeds…

Veel liefs, Chantal
Mama van Mirthe (15-11-2001)

Mirthe haar eigen webplekkie: http://vrienden.clubs.nl/mirthe

inderdaad zeg, ik zie het al helemaal voor me, jij hoort die gillende sirenes en haalt je van alles in je hoofd! maar gelukkig niets aan de hand

Kussies