Bloed geprikt met kaitlyn

nou geprikt en het was een drama maar haar hb was nog te laag pfffffff wel omhoog gegaan maar niet goed nog

ze had eerst 5.8 en nu 6.9

de ass. zei dat 7.1 de onderlijn is dus kaitlyn zit er nog onder vanmiddag om 2 uur moet ik ass weer bellen hoe en wat of we drankje door moeten laten gaan of dat ze op eigen houtje moet doen dus zonder drankje.

had wel een vermoede dat het nog niet helemaal in orde zou zijn maar toch had ik beter gehoopt

hou jullie op de hoogte

Hoi,

Gelukkig is het wel gestegen, maar ik kan me voorstellen dat je op beter had gehoopt.
Laat je ons weten hoe het verder gaat?

Groetjes, mamma van Stephan

pfffffffff bianca ja wel om hoog maar niet genoeg verveelend nou we horen van je sterkte

gr marielle

Natuurlijk hatstikke vervelend. Ik hoop dat het snel beter gaat.

Liefs Kristel

heb gebeld ze moet 2 weken door gaan met het drankje dan is het op want er zit voor 4 weken in en dan 2 weken zonder en dan weer prikken

en ja dan zien we wel of het gestegen is hoop het wel want ja wat gaat er dan gebeuren he als het nog niet goed is

Het is in ieder geval omhoog gegaan.
Een laag hb gehalte is volgens mij best moeilijk omhoog krijgen.

Sterkte!

Groetjes Mim

Hoi Mim,

Bij volwassenen in ieder geval wel.
Mijn hb was na de bevalling (keizersnede) gedaald tot 4,8 geloof ik.
In ieder geval iets met een 4 (haha, geheugen als een vergiet hoor!)
Ik heb toen 4 zakken bloed gekregen en toen zat ik (tijdelijk) op 6,9.
Daarna daalde het weer een stukje (schijnt normaal te zijn na zo’n bloedtransfusie).
Aansluitend moest ik verder met ijzer-tabletjes.
In totaal heeft het echt wel een hele tijd geduurd voordat ik weer rond de 7,5 zat!
Neem aan dat er geen verschil in is bij volwassenen of kids (?).

Groetjes, mamma van Stephan

ik heb met de zwangerschappen van dylan en kaitlyn tot ruim 3 maanden na de bevalling staal geslikt tot ik ook weer op de 7.5 zat

had ook steeds dat ik krap 6 had en dan zwanger duus is ook niet goed natuurlijk

maar hoop voor het emissie dat het snel goed gaat want de ass zei ook een kind van 3 hoeft niet meer te slapen en die moet juist vol met energie zitten en dat zit ze wel maar voor korte duur natuurlijk

nou we gaan gewoon veel ijzer dingen eten

nou heel veel beterschap met je meisie en veel ijzer eten en drinken
veel liefs marielle trotse mama van tanja knuffels

ja dat aten we al hahaha haalde het bij a-h dus we zaten met goeden vorken en messen te eten hier pfffff 3 zakken 6 euro maar goed voor je kindje doe je alles he