Blijste baby

bij pampers hebben ze nu de actiewedstrijd van blijste baby van nl.
ik heb damian dus ook opgegeven maar dat stemmen is een probleem. ze zijn al 2 dagen later gestart omdat ze de drukte niet aankunnen en ook nu ze weer opnieuw gestart zijn kan ik nog niet stemmen… ze hebben ook de wedstrijd regels ondertussen aangepast want de 25 babys met de meeste stemmen gaan door naar de finale. nou daar hoef ik dus al niet bij te zitten want die 25 babys worden op 31 augustus live beoordeeld en dan zit ik in italie denk niet dat ze daarheen komen. echt raar dat ze altijd dingen tijdens de wedstrijd veranderen.

moest het even kwijt hoor (heb mijn dag niet zo en erger me ff aan alles haha)

ja dat staat ook pas sinds vandaag erop hoor want zondag stond dat er nog niet. toen zou de jury gewoon de fotos beoordelen en nu is het opeens live echt vreemd

Oh, ik doe niet meer mee aan dit soort ‘verkiezingen’. Het gaat niet meer om wie nu echt de blijste baby is, maar om welke ouders het gekst zijn om zoveel mogelijk mensen te pushen om op hun kind te stemmen. Dat was ook zo bij Sky Radio’s Mooiste Baby van het Jaar. Hoe meer stemmen VAN ANDEREN, hoe groter de kans dat je kindje won. Kijk, als een echte jury nu de kindjes beoordeelde…Nu zag je gewoon mensen die overal stemmen wilden ritselen. Ik vond het toen een rare actie en heb Eva meteen uitgeschreven. Zo maak je toch nooit een kans…Ik hoop dat jullie kindjes winnen, maar ik heb zelf helemaal geen zin meer in dit soort dingen!

Groetjes Rainbow, trotse mama