pffff… de titel zegt he al. na al velen is dit mijn zoveelste peuterpubertopic. Ik vind het echt niet leuk meer!!! haha. ach, zo erg is het niet, maar ik word er wel een beetje moedeloos en ontzettend moe van de laatste tijd. Nu is dus hier ook de fase aangebroken van het uit haar bed komen. Ze was vandaag bekaf. Smiddags niet geslapen, want dat is ook ineens voorbij sinds een paar weken en ze lag er om half 8 in. Nu, half 10 dus 2 uur later slaapt ze nog steeds niet. Het eerste uur komt ze gewoon continue uit bed en moet ik haar wel 20x terug leggen. Ik heb alle tips hierbij gevolgd die ik hier maar heb kunnen vinden en heb dit al een week volgehouden,maar dus zonder resultaat. Het 2e uur blijft ze zo goed als liggen, maar slapen doet ze dan nog steeds niet. En net, dus half 10! stond ze toch ineens weer boven op de gang. Ik ben toen even heel boos geworden want sorry, maar wat ze ook zeggen, na 2 uur is je geduld gewoon op! en dit keer stond ze met een tube billenzalf in haar handen en wilde ze die zogenaamd nog even komen geven… Hoe dit aan te pakken??? Wat ik tot nu toe heb gedaan is een paar keer terug in bed leggen en duidelijk zeggen dat het nu slaaptijd is en dat ze niet meer uit haar bed mag komen. De 20x daaropvolgend zeg ik helemaal niks en leg ik haar gewoon terug en loop dan zonder iets te zeggen weer weg. na een week dus nog zonder resultaat en ik ben het zo beu! smorgens staat ze ook om half 7 weer aan mijn bed. pffff ik kom zelf bijna slaap tekort, laat staan zij! help!
mama1980