Blijdorp 2011

Door wat mindere omstandigheden onverwachts ons jaarlijkse dagje blijdorp weer gedaan:

Groetjes,

Michèle

wat een leuke foto’s!
ze heeft wel wat weg van rico ook met dr haar, die gaan ook alle kanten op hetzelfde als bij rico lief meisie!

Ze heeft een en al krul Inge. Ik moet ook elke morgen der haar inspuiten met antiklit anders krijg ik de klitten er niet uit en mag ik het niet kammen van haar.

Groetjes,

Michèle

Wat een leuke foto’s! Gezellig dagje geweest? En ook een beetje verkleurd zeker of lijkt dat zo?

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

@goudvisje het was warm in die trein en dan heb ik al snel een rood hoofd.

Groetjes,

Michèle

Dat wil ik wel geloven, het was ook echt warm vandaag
Wel een beetje moe allebei op t laatst
Maar als het maar gezellig was

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Leuk! Wat ziet Morgan op die 3e foto, dat ze zo verbaasd kijkt?

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

ook rico is 1 en al krul en dus 1 en al klit. ik merk nu dat ik het bij moet houden op de 1 of andere manier…iets bijknippen want zelfs met gel krijg ik het niet meer goed in model. het gaat echt alle kanten uit en soms lijkt ie net een clown

@ Goudvisje ja we waren beide gaar. We hadden vandaag eigenlijk met woezel afgesproken maar die smste me al heeeeel vroeg dat Bo ziek was. Op zich niet erg maar toen ik nog even wilde gaan slapen begon Mer onwijs te snurken en dan sjokkend door de dierentuin… enne morgan was om 7.00 wakker en slaapt niet 's middags

@ Mriek ze staat daar aan een soort vijvertje en werd bijna omver gelopen door een jongetje van een jaar of 6 en die keek ze even met een vernietigende blik na.

Groetjes,

Michèle

Wow Michèle wat een krullen en nog steeds zo blond, Mooi hoor zeker als het straks nog langer is

Leuke foto’s

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@ Inge ka das het gemak van een jongen. Ik mag morgan niet knippen.

Groetjes,

Michèle

leuke foto’s. Mooie dochter heb je hoor! Eentje om trots op te zijn. En die ene foto met vernietigende blik is ook geweldig Go Morgan!

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

@ ineke ja als die boos wordt… We stonden bij de toekans, zegt er een jongetje “kijk pappa papagaai” hoor je morgan heel snibbig “is een toekan hoor”

Groetjes,

Michèle

wel jammer dat je daggie met woezel nie doorging, maar zo op de foto’s te zien hebbben jullie toch een topdag gehad…
en hoe is blijdorp ? want we willen binnenkort ook naar de dierentuin, maar moeders hier word altijd een beetje depressief van dierentuinen, als die beestjes zo’n klein verblijf hebben of is da daar wel okay …???

Pippy is geboren 17.07.2009

Blijdorp is geweldig Sugars, ze hebben de natuurlijke habitats zoveel mogelijk nagemaakt en ze hebben alle ruimte van de wereld.
Blijdorp is ook een van de weinige dierentuinen die succesvolle fokprogramma’s heeft met dieren die moeilijk in gevangenschap paren. Dus dat betekend dat ze het heel goed hebben daar.

Groetjes,

Michèle

Haha, pittig ding, die Morgan

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

@ mriek ha ha ha echt wel

Groetjes,

Michèle

Leuk, een dagje dierentuin!!
Zo te zien hebben jullie het leuk gehad

Liefs, Anne

@Michele: in feite klopt het natuurlijk wat je zegt…maar ik houv an lang haar ook bij mannen. de mijne heeft het niet hoor, maar rico begint het dus wel te krijgen and i love it! maar helaas pindakaas kan ik er geen fluit meer mee

geweldige foto’s zeg wat een heerlijk moppie is het toch!

Blijdorp is idd geweldig, wij hebben een jaarabo, we wonen dan ook dicht bij dus dan is het makkelijk te doen.

liefs,
Rinske