Blé weer afgewezen

effe balen hoor, zojuist weer afgewezen voor een partime baan, begin nu echt te denken wat doe ik fout? aan mijn brieven kan jhet niet liggen want die worden altijd nagekeken door mijn werkcoach dus ligt het domweg aan mijn kunnen ,
ik denk nu had ik maar door gewerkt ondanks dat ik moeder werd zoals andere mama’s ook doen, maar ja ik heb natuurlijk wel volop kunnen genieten van mijn kids de afgelopen 10 jaar

weer een tegenslag,

ik heb nu nog een solli lopen voor een bbl baan waarbij ik dus 1 dag in de week naar school ga (hahah werd uitgelachen door zus en vriendin dat ik weer naar school moet hahaha) en anders weet ik het ook even niet meer.

before you judge me, try hard to love me

Oh meid ik kan met je meepraten en ik heb wel altijd gewerkt.

Maar hoezo uitgelachen. Ik heb juist respect voorj e dat je dat gaat doen. Ik duim voor je enne niet opgeven. Ik zeg altijd er moet ergens 1 debiel zijn die ons wil hebben we moeten hem alleen ff vinden

Groetjes,

Michèle

hhaha ja egerns loopt er vast wel zo´n debiel rond hahahah

ja ik vind het niet erg om onderaan te beginnen en dus ook weer de schoolbanken in te moeten als ik dan een vooruitzicht heb in een goeie leuke baan, maar ze vonden het nogal komisch om op mijn leeftijd (ben pas 28) weer met een rugtas en een broodtrommel op pad te gaan hahahaha, doet me verder niks hoor wie het laatst lacht lacht het hardst haha

na de zoveelste afwijzing (tel ik de solli’s waarbij je helemaal geen reactie krijgt mee want daar zijn dr veel meer van) kom je af en toe effe in een dip maar morgen lekker struinen op de koninginnemarkt en ik ben dr vast weer bovenop.
opgeven doen we pas als we een baan hebben he hahaha

hallo ik ga dan wel niet leterlijk de schoolbank in, maar ik ben 30 en ik ben ook weer gaan leren toch?? Enne jij hebt tenminste begeleiding. Ik doe het alleen. Dacht ik alleen dat ik deze maand 9 hoofdstukken moest kennen blijken het er maar 3 te zijn… maar goed dat scheeld weer tijd zeg maar.

Enne die dagen heb ik ook. Dan denk ik had ik maar niet bij Kone weggegaan of wat heb ik fout gedaan bij NOB. En dan zegt Mer als ik nog bij Kone zat had ik nu in de ziektewet gezeten of in de rechtzaal en bij NOB heb ik niks fout gedaan. Ja ik heb wel foutjes gemaakt, maar het klikte kwa werk domweg niet. En dan houdt het op. Mijn enige zorg is nu WW te krijgen, dan heb ik iets lucht en dan voor 31-12-2011 een nieuwe baan te hebben met het oog op kinderopvangtoeslag want anders ga ik het niet redden.

Groetjes,

Michèle

moet natuurlijk eerst aangenomen worden he

9 ipv 3 oeps hihi zie het zo volgende keer hoef je niet zoveel te leren want dat heb je nu al gedaan

twijfels twijfels hoe komen we daar ooit vanaf…

Gewoon positief blijven. Mag ik je een tip geven?? Ga een gesprek in met een houding jullie moeten mij willen ik niet jullie. Klinkt raar maar jij hebt niks te verliezen, want je hebt al niks. Snap je me??

Nou ja ik heb alles gelezen dus een begin gemaakt maar het scheelt stress

Groetjes,

Michèle

Moed houden hoor. het is nu eenmaal niet zo’n gunstige tijd om werk te vinden maar blijf in jezelf geloven. En de schoolbanken in is juist hartstikke stoer en slim. dan heb je waarschijnlijk uiteindelijk een leukere en beter betaalde baan.
Ik werk nu 2 dagen per week maar als mijn kindjes naar de middelbare school gaan wil ik ook proberen om via werken en leren een diploma te halen. Ben nu verkoopster maar dat wil ik niet tot m’n 65e blijven doen. Maar op dit moment wil ik niet meer tijd in werk steken dan dat ik nu doe en dat is voor zo’n traject te weinig.

groetjes Ramona

Wil je ff succes wensen, met het solliciteren.
Hier een mama die ook altijd heeft doorgewerkt , 3/5
Het heeft zijn voors en zijn tegens, ik ben geen type
moeder die fulltime thuis wil zijn.
Mijn werk is ook echt mijn uitlaatklep. Ff wat anders, geen kinderen
andere dingen waar je je druk om moet maken.
Alhoewel het vaak ook op mijn werk over kids gaat (afdeling met allemaal
moeders) maar is dan toch anders…

Je bent er natuurlijk wel altijd voor je kids geweest, waarschijnlijk
gaf dat wat meer rust.
Merk wel dat er bij ons wel stress is, doordat we natuurlijk beide
werken.
Als ik niet meer zou werken, zou het bij ons denk ik meer rust geven.
Maar over een aantal mnd heb ik de kids beide op school en dan krijg ik toch meer vrijheid terug.
dus ben ik wel blij dat ik mijn baan aangehouden heb
succes!