Blazer/colbert

Ik ben op zoek naar een leuk jasje/colbert voor een bruiloft. Deze is bedoelt voor de jongens (maat 104 en 86) … iemand idee waar ik die kan vinden… Heb al zitten zoeken maar … eigenlijk niks gevonden …

Bij de Zara zie ik weleens van die colbertjes.
Kijk even op de site van de zara, daar zag ik al het één en ander.

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

H&M heeft er ook een op de website staan.

Groetekes, Sje

Super thankx…

H&M maat niet leverbaar…

Kijk eens bij het merk Baker Bridge. In Eindhoven in een winkel zag ik dat ze daar blazers hadden voor jongens.

Bij de Bijenkorf hebben ze wel stoere blauwe giletjes en donkerblauwe spencers.

Wij wilden voor onze bruiloft de jongens in eerste instantie ook een blazer, maar de maten waren niet op voorraad.
Uiteindelijk voor de jongens en mijn neefje een hele mooie stoere donkerblauwe broek van Retour gekocht en een gestreept (dun blauw-wit streepje) overhemd van Espirit.

Heeft babywalz niet de juiste maten?

Iemand in de buurt die goed kleding kan maken?

M.

Bij wehkamp hebben ze ze ook voor kinderen, de grootste maat die je nodig hebt sowieso, weet niet of ze ze ook kleiner hebben.

Gewijzigd door - MamavanRico op 11 Apr 2012 08:48:04

als je bij wehkamp naar kinderen gaat en dan bv. overhemden invult heb je ook hele leuke dingen ook met stropdasjes erbij enzo? misschien een idee?

Ik heb er wel 1 maar dat is helaas maat 116… heb je dus niks aan. De Wehkamp heeft missschien nog wel wat!

liefs woezel

denk dat miniboy morgen wel er naar kijkt.

Hebben jullie toevallig geen soort turks winkeltje in de buurt, valt mij op hier in die soort toko’s dat het daar volhangt met colbertjes etc (ook veels te zoete jurkjes )

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ga gelijk verder snuffelen …

Die van Zara zien er op de site wel erg leuk uit! Maar moet ik ff keer dagje winkelen plannen zit nl niet echt in de buurt hier

Die van Wehkamp ziet er ook leuk uit !!

Gewijzigd door - mini-boy op 17 Apr 2012 02:54:39

Misschien hebben ze ze ook wel bij Zalando, kan je ze gratis thuis laten bezorgen én terugsturen

Liefs, Anne