Blazen met eten

Hier gaat ALLES erin, hoe groot en dik ook. Hoewel…ze heeft tot 2x toe de Nestle zalm-spinazie niet goed weggekregen. Te veel dunne waterzooi met dikke stukjes! De A la Carte Stogranoff daarentegen was een feestmaal!

@ Michele: Morgan al 9 kilo? Dan heeft ze Eef ingehaald. Precies 9? Eva is 8,7! Goed van Morgan zeg, ze is nu toch echt geen kleintje meer!

Groetjes Rainbow, trotse mama

ben ook erg benieuwd hoe zwaar Lindsey nou weegt, as. donderdag weer naar cb dus we zullen zien. onze weegschaal is kapot (Daan zou nu volgens de weegschaal 39 kilo wegen haha) dus kan hier nu niet meer wegen.

nou vanavond was het weer raak hoor, alleen maar gespetter met het eten!
dus na twee keer boos gekeken te hebben en duidelijk te hebben gezegd dat dat niet moch heb ik t eten weggezet. nou hier zat ze dus niet echt mee, na een minuut of 10 weer opnieuw geprobeerd en bij de derde hap begon t feest opnieuw.
dus weer t eten weggezet. nou heeft ze ongeveer de helft op en had er verder ook helemaal geen behoefte meer aan. ik was echt stomverbaasd, normaal gesproken hoef ik er maar naar te wijzen en ze zit echt te springen om d’r eten. zou ze nu dan gewoon echt geen honger hebben? ze ligt nu al ruim een half uur heerlijk te slapen, dus dat gaat wel goed.

liefs,
Rinske

Hahahaha, wat een scharminkel is jouw man dan Rinske, met zijn 39 kilo! En dan weegt Lindsey straks 21! Nee, beter even naar de weegschaal op het cb! Eva wilde ook niet eten. Zelfs geen tagliatelle! Bleek dat ze 39,1 had. Opeens. Haar wangen gloeiden helemaal. Ze ligt nu uitgeteld in bed. En wat een BOEF dat het haar geen moer kon schelen dat je haar eten weghaalde! Ooooooo!

@Michele,
hier hadden ze ook maar 3 smaakjes maar wel allemaal koemelk vrije, die vis en die andere hadden ze niet maar die was dus met koemelk,
ze hebben 5 soorten (heb de allergenen lijst gekregen van nutricia over bambix en de olvarit potjes)
gisteren had hij couscous gegeten, kwam erachter dat ik wel erg weinig aardappel in huis had, nu heeft ie nog 1 potje met aardappel de rest zit rijst in en in rico’s geval is dat ook niet echt helemaal oke

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

@ Rainbow. Ja Morgan zal ook zoiets zijn niet exact 9. Ik kan haar nog niet rollen Maar ze heeft een inhaalslag gemaakt, Ze is ook al 70 cm nu. Dus nu echt alleen nog maatje 68 en 74 in de kast hangen. Gaat hard maar eh nog even en we kunnen bij de cool cat shoppen

@ Inge oh je moet je weer shoppen

Groetjes,

Michèle

haha vind ik ook helemaaaaaaaal niet erg
vandaag ook nog naar het cb. pff

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

En hoe was het op het CB??

Groetjes,

Michèle

@ Michele… Dan moet ik maar elke dag gaan zwemmen… Dan is hij misschien te moe om in zijn bed te rollen…
Nu jullie het over wegen hebben… Jesse is al 10 kilo en 74 cm… Vind je het gek dat ik last heb van mijn rug… haha…

Liefs

Lilypie

ruben"blaast ook met zijn eten…maar alleen als ie het niet zo lekker vind!
de fruithapjes en de bruine bonen fluiten er in en de sperziebonen die blazen er zo weer uit!

groetjes!!

karin

Ha ha ha hmm is misschien ook weer een beetje veel van het goede kikie.

Enne weet je meteen wat lekker is en wat niet Karin

Groetjes,

Michèle

haha ja dat is waar!
als het aan ruben lag at hij elke dag bruine bonen!
maar dat gaat dus mooi niet door!
(strenge mama he )
vind het wel grappig…morgan en eva zijn rond de negen kilo en allebei rond de 9 maanden…ruben is vijf maanden en hij is rond de 8 kilo!
de kleine vreetmachine…( mag alleen mama zeggen natuurlijk he )

groetjes!!

karin

Ha ha ha ons zul je dat zeker niet horen zeggen Karin. Maar eh hier zijn de bruine bonen ook favo hoor

Maar Gelukkig lust ze veel alleen kiwi en visrisoto niet

Groetjes,

Michèle

nou inmiddels is het dus echt flink raak en niks werkt. als ik d’r eten wegzet geeft ze er echt totaal niet om, wanneer we weer wat proberen te geven gaan we gewoon weer lekker door met t gespetter. dus ik ben bang dat het hier ook een fase is. dus ben maar weer overgestapt naar het ‘geen aandacht aan geven’ want anders krijgt ze dus helemaal geen hap meer naar binnen.
wanneer de fase voorbij is gaan we de muren wel weer opnieuw sauzen

liefs,
Rinske

Hahahaha Karin, hier eet Eva ook ERG GRAAG bruine bonen! Ze vindt ze heerlijk! Gelukkig zitten ze ook nog steeds in de 8+potjes! Enne…Ruben is een jongen, dat scheelt sowiezo al in gewicht! Maar het is een lekker beertje, da’s zeker! Maar goed eten is belangrijk, dus lekker bruine boontjes blijven geven! En die enorm veel andere 4+potjes…weinig keus he? Komt goed met de 6+ hoor!

Hoeft niet te schelen in gewicht al zeggen ze dat jongens zwaarder zijn.
Dylano gisteravond gewogen en is nu 8 kilo op mijn weegschaal en is 8 maanden hahahaha

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Sterkte Rinske!

Het was hier ook echt een fase, met een maand of 11 was het over (begon rond de 9 maanden). Erik doet het nu dus nooit meer.

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

ik hou het er idd ook maar op dat t een fase is, anders zou ze er toch wel anders op gereageerd hebben lijkt mij. ach we gaan gewoon een paar oversized poncho’s aanschaffen voor onszelf

liefs,
Rinske

Goed idee, van die poncho’s!

Ik deed altijd een theedoek op m’n schoot leggen en eentje in m’n kraag van m’n shirt stoppen (als zo’n soort slab zeg maar, haha) en dan werden m’n kleren tenminste niet helemaal smerig. En daarna inderdaad altijd met een natte doek het meubilair en de vloer bij langs…zucht. Blij dat we dat gehad hebben.

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker