Blauwe plekken

Milo is 2dg naar het kdv geweest en zit bizar onder de blauwe plekken. heb dit nooit eerder gezien. zijkant van z’n bil, z’n knieen diverse, z’n schenen…gister was zelfs zn hele scheen dik. Ik kan begrijpen dat het van wild spelen is buiten (hij is net 2 en gaat af en toe met de peutergroep naar buiten, hij was ook supersmerig en dat vind ik geen probleem hihi). Maar zo erg hebben we het nooit gezien.
vlg wk gaat ie definitief naar de peutergroep. Ik heb het idee dat als ik nu naar het CB zou moeten voor controle ik gelijk jeugdzorg op mn nek krijg haha.
Ik zat vroeger ook altijd onder, was een wildebras. Dus vind het kinderachtig om erover te piepen. Toch zit ik te denken om er toch naar te vragen. Of er iets bijzonders gebeurd is die dag.
want aan het einde van de dag heeft hij ook een 1 jarig kindje gebeten wat hij nog nooit eerder heeft gedaan. Dit zou uit frustratie kunnen zijn door iets wat er eerder heeft afgespeeld.

apart hé?

x Floss

Heb je niet op het kdv geïnformeerd hoe hij aan al die blauwe plekken komt?

Groetekes, Sje

ik zou het net wat Sje zegt gelijk gaan informeren. Dit hoeft geen klagen of aanval te zijn op het kdv maar alleen een bezorgde lieve moeder die zich zorgen over haar kindje maakt. Dus hup bellen… wie weet is er een hele simpele reden en ben jij gerustgesteld.

Dat bijten kan uit frustatie komen hoor… ach het is ook wat om eerst de oudste van de groep te zijn en dan opeens de jongste/kleinste… misschien is dat het wel?! Maar hem hierop wel aanspreken dat hij dit niet mag doen…

Sterkte ermee…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Kan inderdaad hele simpele reden hebben, maar je hoort ook weleens van die spookverhalen. Ik zou het gewoon navragen hoor. Vandaag nog over bellen! Niet vragen als je hem weer gaat brengen want dan lopen er kindjes en andere ouders rond.

Groetekes, Sje

en hoe is het afgelopen?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker