Blauwe plekken?

ok het nagelverhaal herkent niemand,
nog een andere vraag
als ik wakker wordt heb ik vaak blauwe plekken, god weet waar het door komt :S
heb zelfs een keer schaafwonden op me rug gehad, waarvan ik nu nog niet weet waar het van kwam.
ik snap er echt niks van
me vriend zegt dat ik niet onrustig slaap ofzo
en dat lijkt me ook, want djanira ligt op me arm en die ligt daar nog steeds als ik wakker wordt…
meer mensen hier die soms zomaar blauwe pleken hebben?
yvonne,melani en djanira

Hoi Yvonne!

Nou, ik heb weleens zomaar een blauwe plek dat ik denk van: hé, hoe kom ik daar nou weer aan??
Maarre…ik zit niet na een nacht onder de blauwe plekken of schaafwonden. Raar hoor. Sorry dat ik ook DIT niet herken (net als je nagel-verhaalmaar ja, kan er niks anders van maken!
Wie weet herkent iemand anders het wél.

Groetjes, Bianca

P.S. Slaapt Djanira dan nog de hele nacht bij jullie in bed? (ze is nu 7 maanden oud toch)
Ben je niet hartstikke bang dat ze dan nooit meer alléén in haar eigen kamertje durft te slapen?
Ik werd daar destijds voor gewaarschuwd en heb ook verhalen gehoord over ouders die dus echt problemen hadden om hun kind weer alleen te laten slapen.
Maar je moet dat natuurlijk helemaal zelf weten hoor!
Het viel mij alleen op in je verhaal, vandaar!

Gewijzigd door - Bieb op 15 Oct 2003 09:02:10

hoi hoi
ik ben niet afgevallen, helaas whahahah
ik ben de zwangerschapkilos niet kwijt hoor
enne djanira slaapt het eerste deel van de avond in dr eigen bed en daarna bij ons als ze wakker wordt voor dr voeding
ze eet nog zon 5 maal per nacht aan de borst…zucht… en wat ik ook probeer ze heeft dan echt honger ofzo? want een speen accepteeerd ze niet op da moment, en je krijgt dr niet meer in slaap, tot ze aan de borst gegeten heeft…
dus het is een beetje eigen belang dat ze naast me ligt
ik krijg al zo weinig slaap en als ik helemaal op een stoel moet gaan zitten en alles in haar kamer dan is het helemaal een ramp, dan kom je niet meer in slaap
vandaar
groetjes
yvonne,melani en djanira

Iedereen moet ook doen waar hij/zij zich het prettigst bij voelt.
En als je inderdaad nog zo vaak borstvoeding moet geven kan ik me er wel wat bij voorstellen.
Maar wij werden er destijds door verschillende mensen voor gewaarschuwd, vandaar…

Bianca

hallo.
Ja Armanda ik ben het volledig met je eens.Ook Niels komt vaak halverwege de nacht bij ons in bed.Ik wordt er niet eens wakker meer van.
Ik zeg vaak tegen andere mensen:Als volwassene slaap je toch ook graag naast iemand?Waarom zou je dan als kind alleen moeten slapen.O.k.Als ze zelf willen dan is het wat anders,maar als ze graag veilig en lekker warm bij je in bed willen dan geef ik ze geen ongelijk.
En Djanira,je moet het natuurlijk zelf weten maar ik zou als ik jou was gewoon af gaan bouwen met de borstvoeding.Ik heb het ook 9 maanden volgehouden,en ook met veel plezier,maar nu ik gestopt ben,voel ik me weer veel beter.Iris komt nog steeds 1 keer snachts voor een fles.Maar dat is beter dan 5 keer of niet dan!Maar ik weet het;als je nog zelf voedt dan is het moeilijk om te stoppen.Maar denk ook aan jezelf he!
Groetjes Eljada