Blauwe iejoor knuffel


#1

Hallo!

Ikke ben Iris en ik ben 2 jaar. Toen ik nog een heel klein beebietje was, heb ik van mijn tante een iejoor knuffeltje gekregen.

Hallo!

Ikke ben Iris en ik ben 2 jaar. Toen ik nog een heel klein beebietje was, heb ik van mijn tante een iejoor knuffeltje gekregen. Ze had hem op de kermis gewonnen. Je kent hem wel, het vriendje van Winnie de Pooh. Het is een blauw ezeltje van ongeveer 15 cm. Zijn buikje en de binnenkant van zijn oren zijn lichtroze en hij heeft zwarte manen en een zwart puntje aan zn staart.. Ik ben heel erg aan hem gehecht, ik kan echt niet zonder hem slapen. Van mama mag ik hem eigenlijk niet uit de slaapkamer meenemen, alleen als ik me niet zo lekker voel, en hij mag al helemaal het huis niet uit. Ze is veel te bang dat ik hem verlies. Omdat ik zoveel met hem knuffel, heeft mijn mama al 2 keer zijn oren er opnieuw aan moeten zetten en zn staart gaat ook niet zo heel lang meer mee. En mijn mama zegt ook de hele tijd dat hij in bad moet, maar dat wil ik helemaal niet, want dan moet ik m missen tot hij weer droog is!

Dus: Wie heeft er voor mij nog zo'n "paardje" liggen? Mijn tante heeft hem op de kermis gewonnen bij het blikken gooien in 2002.


#2

hoihoi,

ik las toevallig je bericht over ieoor. ik weet niet of je hem nog zoekt, want hetis alweer een tijdje geleden. Maar bij Kruidvat verkopen ze nu veel ieoors en poohs. Dus misschien ligt tie erbij…