Blauwe handjes

Hoi Allemaal,

Ik ben voor het eerst hier op het forum. Ik heet Anne ben 26 en mijn dochter heet Sofie en is bijna zes maand. Ze heeft erg vaak blauw paarse handjes en dan zijn ze heel koud, beetje eng. Herkent iemand dit?? Ik ben wel benieuwd hoe dit komt en of ik er iets aan kan doen en of ze er zelf last van heeft??

Alvast bedankt
Anne en Sofie

Hoi hoi,

Geen idee wat dat is maar mijn zoontje heeft dat ook en inderdaad alleen als ze koud zijn, Hij heeft het ook onder zijn voeten. En meetal ook als die koud zijn.

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Hoihoi!

Joey heeft het soms ook als ik hem 's morgens uit bed haal, Vooral als hij op zijn mouw is gaan sabbelen. Vind het altijd wel zielig, maar wat kan je er tegen doen? Hij houd zijn handjes nie onder de dekens…

Groetje Anouk

Als ze verder niks heeft dan kun je er eigenlijk niks aan doen. Bij Morgan bleek dat ze Kiss syndroom had (een verschoven werveltje in haar nek) waardoor haar handjes kouder waren dan normaal. Maar als dit niet het geval is kun je er inderdaad niks aan doen. Het is ook niet erg, als het nekje maar warm is.

Groetjes,

Michèle

Hoe weet je dat als ze het kiss syndroom hebben?

Bij Morgan uitte zich het in extreme onrust in haar lijfje, altijd krampen met haar spieren, veel opgeven daardoor, voorkeurshouding ontwikkelen, huilen met aan en uitkleden, huilen in der slaap, huilen met inslapen en ontwaken. Nooit ontspannen zijn.

Groetjes,

Michèle

Ach gossie das zielig, Is ze daar wel helemaal van opgeknapt?
Bij Dylano hoorde ze wel een ruisje bij zijn hartje maar geloof niet dat daar zijn blauwe handjes en voetjes van komen want hij heeft toen ze dachten dat hij het rs virus had ene uur aan de hartmonitor gelegen dus dan had er toen wel iets uitgekomen.

Ja ze is behandeld door een manueel therapeut en gek genoeg slaapt ze sinds de eerste behandeling zonder morren in haar eigen bedje. Daarvoor sliep ze bij ons, anders sliep er niemand zeg maar. En ze kan alles weer. We waren er heel snel bij, met 8 weken al. Meestal is het pas met drie maanden omdat ze niet doorhebben wat er aan de hand is. Wij wisten niet dat het Kiss was, maar een goede arts op het cb wilde dat ze naar een fysio ging omdat ze zo onrustig was en die constateerde dat ze waarschijnlijk kiss had en heeft haar weer doorverwezen naar een manueel. Die werken samen. En zo is ze genezen zeg maar. Alleen met lopen moeten we even kijken of het niet terug schiet maar die kans is erg klein.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat ze er zo snel bij waren en artsen die samen werken. wonderen bestaan nog

Nou je wilt niet weten wat ik heb moeten soebaten, smeken, dreigen en schelden voor ik iets gedaan kreeg. Ik mocht bijvoorbeeld niet naar de ha van ze want dat was niet nodig. Ben wel geweest en die concludeerd dat ze wel heel stijf was voor een baby, toen hadden we de afspraak voor de fysio al dus hij heeft verder niks gedaan. Maar er loopt bij ons cb echt maar 1 goede arts rond de rest is ronduit gestoord lijkt het wel. Mervin heeft het al omgedoopt tot concentratiebureau

Groetjes,

Michèle

Wij moeten vanmiddag weer naar dat concentratiebureau, haha. Ben benieuwd hoe lang en zwaar meneertje inmiddels is!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

jah die cb’s kunnen er wat van vertel mij wat, was 18 jaar geleden al en is nog niet verandert geloof ik hahaha. Madelon moeste perse pap eten 's morgens maar dat lustte ze niet had 5 verschillende smaken staan hihihihi. uiteindelijk opgegeven en gewoon boterham. Xe gingen bijna dood op het cb toen ik dat zei hahaha. moest echt pap, heb toen gezegd dan zie ik jullie morgenvroeg om 8 uur, opeens mocht boterham wel lollllll.

Groetjes Michelle

Ha ha ha ja inderdaad, Zo moet ik Morgan 's morgens een bordje pap gaan voeren. Ja dag ik sta al om 5.30 op. Wat willen ze dat ik iemand iets aan doe door slaapgebrek??

Groetjes,

Michèle

jah zover moet dat eerst komen hahaha. Je bent wel gek als je dat 's morgens gaat lopen doen. lekker doen waar je jezelf prettig bij voelt. Dylano krijgt zijn pap in de fles en als laatste voeding

Even weer inbreken dames…

Naar het CB geweest. Erik was nu 11.9 kilo en 79 cm. Dus ‘maar’ 900 gram aangekomen, maar wel drie cm gegroeid. Ook wel eens fijn, haha. Meneer heeft reserves genoeg tenslotte.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Morgan krijgt nu even helemaal geen pap meer, ik moet weer halen En ze kan het in het weekend krijgen met lepel als ik meer tijd heb. Ze eet verder alles al met een lepel en ook haar liga sabbelt ze zelf. Nee hoor gewoon lekker een fles in de ochtend weet ik zeker dat ik met me duffe kop goed zit en niet met een lepel in haar oog zit of zo

Groetjes,

Michèle

Hahahahha anders lezen we in de krant of op teletekst morgan oog kwijt door slaperige moeder moest van cb

Groetjes Michelle