Blauwe handjes en voetjes

Hallo allemaal…

Mijn dochter is bijna 9 maanden. Het valt me steeds vaker op dat als ik haar uit bed haal dat ze hele koude en vaak zelfs blauwe handjes en voetjes heeft.
Ik kijk altijd naar het weer en de temperatuur op de kamer met wat ik ze aantrak voor het slapen gaan.
Of een dikke slaapzak met mouwen, en dan alleen romper, of een dunnere slaapzak met romper en pyama…ligt echt aan het weer en de temperatuur. Het maakt niet uit of het koud is of aangenaam. Ze ligt vaak als ik ga kijken, of als ik ze ga halen niet meer onder dr dekentje. Koud lijkt me ze het dan niet te hebben.
Zijn hier meer mensen mee bekend, en wat zou ik hier tegen kunnen doen ?

MvGils

Koude handjes en voetjes hebben ze allemaal. Als het nekje warm is, is er niks aan de hand en heeft je kindje het warm genoeg.

Groetekes, Sje

Oke… bedankt.

MvGils

Idd in dr nekje voelen of je kindje het te warm/koud heeft.
Ik herken het probleem wel, heb hier ook een heerlijk onrustig mannetje die echt niet van plan is om onder een deken te gaan liggen. Dus de dekens zijn al een eeuwigheid verbannen naar de kast…
Ik heb voor jasper een combisleeper gekocht, 4-seizoenen slaapzak. Megaduur maar ideaal! (ze worden overigens ook wel op marktplaats aangeboden)
Ik ben nu nooit meer bang dat hij het de koud/warm heeft. Als straks de temperatuur behoorlijk gaat dalen dan kan ik m met pyama en al in de slaapzak doen en heeft ie nog een extra laagje. Het gaat alleen wel een probleem worden vrees ik als mn mannetje naar een gewoon bed gaat…Hij zal toch een keer aan dekens moeten wennen…

Groetjes Carolien

Lilypie Premature Baby tickers