Hoi, ik merkte een tijdje geleden dat als Selina gedronken had er even later iets van een blauwige gloed op mn tepel zit en als ik er dan over wrijf dan is t weg maar geen sporen op mijn vingers. beeld ik het me in of kan het echt iets zijn van de melk ofzo?
b.v.d Mandy en Selina
Blauw op m'n tepel
Ik weet dat melk een blauwige gloed kan geven. Raar voorbeeld misschien maar wij hadden vroeger een bepaalde tegelvloer in de keuken en als daar melk op geknoeid werd, bleef dat een blauwige gloed geven als je het niet goed schoonmaakte. Maar of het op een tepel zo’n zelfde gloed kan geven, geen idee.
Kan ook zijn dat die blauwige gloed veroorzaakt wordt doordat de tepel meer doorbloed is doordat je kindje de tepel steeds met het tongetje masseert om er melk uit te krijgen. Dat kan ook iets blauwigs aan de huid geven.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 01 Jan 2008 22:59:40
ik kan het er vanaf vegen en mijn moeder (waar ik al 10 jaar geen contact meer mee heb v.w leugens e.d) die heeft tegen mij ooit als rede dat ze geen bv heeft gegeven tegen mij verteld dat ze blauwzuur in haar melk had en daarom niet mogelijk was om bv te geven (1 van de vele leugens dus), maar mijn vader zegt dat ze het nooit geprobeerd heeft en gelijk met de fles is begonnen omdat ze geen zin had in bv, dus daarom mijn vraag,
Dan is het haar eigen schuld dat er blauwzuur in zat want dat krijg je alleen in de moedermelk bij het gebruik van bepaalde medicijnen. Je maakt niet zomaar zelf blauwzuur aan. Dus ik zou me geen zorgen maken als ik jou was.
Groetekes, Sje
ow watvoor soort medicijnen zouden dat geweest kunnen zijn dan??
Ze was zelfs direct gestopt met roken vertelde ze omdat ze mij niet in gevaar wilde brengen pfff
Zoek via Google even op de trefwoorden blauwzuur en borstvoeding dan krijg je meer info over welke soort medicijnen het gaat.
Groetekes, Sje