Blauw oog

zet het maar hier want het is tenslotte op school gebeurd

dylan heeft een blauw oog,de juf belde of hij al thuis was,ik zeg hij loopt net binnen

ja zegt ze niet schrikken hij heeft een blauw oog,oke dan hoe komt dat dan

nou zegt ze hij wilde L helpen omdat die dus door S werd gepest,dus S duwde dylan en ja dylan is dylan die pikt dat niet dus die deelt een klap uit,en S die duwt weer en toen dylan wilde opstaan sloeg hij keihard op zijn oog

het is nu echt dik en blauw en het doet zo zeer het manneke heeft alleen maar gehuild in zijn pauze,echt me hart brakt

maar ze hebben het op school wel 3x bepraat en ze hebben de hand geschud en ja nu hopen dat het zo blijft want S is geen lieverdje

moest al eens nablijven dat zinde niet en hij smeet zo een stoel naar de juf,en ja hij van ander cultuur dus ja hij had straf en gelijk familie op school

maarja ik was in alle staten hoor op dat moment

maar heb echt te doen met dylan,hoop dat hij niet zoveel last er meer van krijg dat dat hij al heeft

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

och jeetje het arme jochie…
Nou maar hopen dat ie snel opknapt

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Hè, wat rot zeg
Staat natuurlijk wel stoer zo’n blauw oog maar het is natuurlijk hartstikke zielig zeg, dat het zo’n pijn doet
Hoop dat het gauw beter gaat!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Hoe is het nou met het blauwe oog, een rauwe biefstuk erop gehad ?

Och arm manneke.
Maar aan de andere kant vind ik het een hele stoere bink.
omdat hij zo voor die ander opkwam!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Wat sneu maar wel goed van hem!
Hij laat het er tenminste niet bij zitten en zulke mensen heben we nodig in deze maatschappij.

En niet vergeten een foto te maken…is toch wel een beetje leuk als het over is en hij groter is.

Voor nu…sterkte en hopelijk is de pijn gauw over!

Tessie

vandaag was de oog toch ietsjes blauwer,maar de pijn gelukkig minder

rauwe biefstuk zei hans ook al,zei zonde man hiihihi maar heb het niet in huis
is nu te laat denk ik om te doen

maar ben best wel trots op hem dat hij idd op komt voor zijn vriendje en de rst keeek gewoon toe he

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Ja dat gebeurd messtal he, die toekijkers en niks-doeners. Heel goed hoor Dylan.