Hahaha precies! Het KAN!
Maar wist je dat het niet zo HOEFT te zijn??
Groetjes,
Margot
Hahaha precies! Het KAN!
Maar wist je dat het niet zo HOEFT te zijn??
Groetjes,
Margot
Nee, het HOEFT inderdaad niet, want onze jongste was namelijk jonger dan 1,5 en die stond helemaal onder! Maar het had net zo goed mild KUNNEN zijn!
En jij bent ouder dan 1,5 dus het KAN bij jou weleens stevig uitpakken! Maar het HOEFT niet!
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 22 May 2010 11:50:58
Hee Dames, Ik ben met Noah voor een paar weken ook bij de HA geweest omdat ik dacht dat hij waterpokken had, dit bleek niet het geval, maar zat er ook mee in mn maag dat Chris nog nooit waterpokken heeft gehad… Nou heb ik dat nagevraagt hè…
en weet je wat de dokter zei?? IEDEREEN niemand uitgezonderd, heeft de waterpokken gehad, tenzij je op een booreilandje zit en thuisscholing krijgt waar je dus geen contact hebt met de buitenwereld… Die mensen hebben het niet gehad en kunnen er wel ziek van worden, maar de gewone mensen hier in Nederland hebben het allemaal gehad, ondanks dat de ouders zeggen van niet…
Nou… ik met dit verhaal naar chris, word ie boos op mij… Jaaaa zegt ie, het kan toch niet zo zijn dat mijn ouders het vergeten zijn dat ik het heb gehad… tjaaa, uuhh hallo ik vertel jou alleen wat de dokter MIJ verteld heeft…
Goed, moest het ff kwijt… iedereen moet volgens MIJN dokter de waterpokken hebben gehad!
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
@ Melanie,
Ik snap die reactie van Chris wel! haha!
Ik vraag me dan af…waarom zijn er dan verhalen van volwassenen die toch de waterpokken krijgen?
Als iedereen het gehad heeft toen ze jong waren zou dat toch niet kunnen?
En, wat had Noah dan uiteindelijk?
Groetjes,
Margot
nou omdat je het 2 keer kunt krijgen.
als je het voor een bepaalde leeftijd gehad hebt (onder de anderhalf of onder de 2 weet niet meer) is de kans groot dat je het op latere leeftijd weer krijgt.
Als ze het voor hun eerste jaar krijgen, dan hebben ze de kans om het nog eens te krijgen.
Let op: HOEFT niet, maar KAN wel!
Groetekes, Sje
@ Margot: De reactie van Chris snap ik ook wel…
Wat Noah uiteindelijk had was een soort van ecseem ofzo… heb er ook een zalf voor gekregen en hup na 3 x smeren was het weg… ging dat met waterpokken ook maar zo… Noah heeft de waterpokken nog niet gehad…
Liefs, Melanie, (mama van Noah)