Blaasjes teelballetjes

nou is rico eindelijk beter, begint ie blaasjes te krijgen bij zn teelballetjes
iemand enig idee wat het kan zijn? worden steeds groter lijkt vocht in te zitten ofzo weet je wel net zo’n bloedblaartje ofzo.
heeft er nu 3 erop zitten en worden dus groter.
toen hij echt een schimmelinfectie had en luieruitslag zag het er totaal anders uit dan nu. we gaan nu het weekend in, dus kan maandag pas naar de huisarts. moest er dan toch zoiezo heen voor een na controle ivm zn lange ziek zijn.
hij huilt vandaag wel veel niet normaal
hij is echt doodmoe van de warmte lijkt wel trekt de hele dag door aan zn oren.
dus dacht misscchien van zn verkoudheid een oorontsteking overgehouden, had dus wat neusspray gebruikt vandaag.
maargoed mn vraag is meer over de blaasjes en dat andere was even toevoeging
ziet er eng uit en zielig 1tje ligt een beetje “open”

ohja ik heb wel zinkzalf gesmeerd met een soort vaseline zaf eroverheen (net als vorige keer met zn infectie) maar nu werkt het niet maizena durf ik helemaal niet aan aangezien het blaasjes zijn en je weet niet of 't een schimmel is al vind ik het daar niet op lijken

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090617/Yqux.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/n5BMp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 26 Jun 2009 20:55:01

iemand??

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Het enige wat ik kan bedenken is warmte-pukkeltjes/bultjes.
Dat kunnen ook wel blaasjes worden.

Laat hem eens een poosje zonder luier rondbanjeren.
Frisse lucht is ook daar gezond

M.

haha ja dan kan ik er met een dweil achteraan haha kruip jij ook wel is zonder een pamper rond dan?
maargoed jij kan het weten he, als man dat het daar ook lekker is om te luchten hahaha oh my god wordt hier melig van…Enfin… ik zal het is proberen
alleen lijkt het me niet goed dat er 1 blaasje open is? ziet
er zielig uit rico is echt een plas fabriekje hoor, maargoed zal je advies mrogen is opvolgen
ze mogen niet in de zon daarmee he? ik bedoel als de zon in huis schijnt mag het dan wel? (ivm verbranding) want zon droogt ook uit en dacht dat dat wel positief was

quote:
haha ja dan kan ik er met een dweil achteraan haha kruip jij ook wel is zonder een pamper rond dan? maargoed jij kan het weten he, als man dat het daar ook lekker is om te luchten hahaha oh my god wordt hier melig van..Enfin.. ik zal het is proberen alleen lijkt het me niet goed dat er 1 blaasje open is? ziet er zielig uit rico is echt een plas fabriekje hoor, maargoed zal je advies mrogen is opvolgen ze mogen niet in de zon daarmee he? ik bedoel als de zon in huis schijnt mag het dan wel? (ivm verbranding) want zon droogt ook uit en dacht dat dat wel positief was

Sinds ik de wc zelf weet te vinden kruip ik zonder pamper rond
In huis is geen probleem. De ramen filteren genoeg uit het zonlicht om niet te verbranden. Je wordt zelf toch ook niet bruin als je achter het raam blijft zitten?

Als je maar een vloer hebt die er tegen kan, en inderdaad, zet maar
een emmer sop en een dweil klaar
Maar eh, ik heb het niet over de hele dag hoor.
Gewoon een kwartiertje ofzo.

M.

hahahahahahahahhaa, dat is heel goed van jou marsel
maarre ik zit niet graag achter een raam
sorry ik hou al op! (haha)
maargoed ik zal morgen is gebruik maken van je advies
enne we hebben laminaat en gaan binnekort doen aan woningruil zullen die mensen leuk vinden heel het laminaat omhoog hahahaa

Maf mens ben je Inge
I like it

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

haha me 2 michelle
ach ik ben een beetje prettig gestoord met mn bordie trekjes

Haha Inge heb erg om je berichtje moeten lachen.

Ik wou dat ik een tip voor je had, maar die heb ik helaas niet. Wel erg vervelend zeg voor Rico. Ik hoop dat het snel over is en anders toch even naar de huisarts.

Sterkte voor Rico.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

@sandra: ja ik moet maandag zoiezo naar de HA voor nacontrole
laat ik dat gelijk effe nachecken
arme ziel he

en ik lach nog steeds niet dat ik mezelf zo grappig vind maar dat heen en weer " ge lol" is leuk
pff ge lol… wat een woord bestaat niet eens denk ik
ohja en hoe later het wordt hoemeer ik ga zwetsen ohjee (haha)

Inge als jou laminaat goed gelegd is kun je dwijlen wat je wilt maar het hoort niet omhoog te komen.

Groetjes,

Michèle

nee niet door het dweilen ahha door de pies dat gaat werken in dat laminaat.
nou ik kan jou vertellen dat het laminaat hier goed is gelegd, maar toen er een 10 liter vaas vol water kapot viel in de keuken dat het laminaat toch echt omhoog gekomen is.
mn vriend zei net dat wij kliklaminaat hebben en dat kun je nooit zo leggen dat het niet omhoog komt (werkt er zelf mee dus hij moet het weten)
en dat dat anders is dan normaal laminaat
marja who cares we gaan hier toch weg waarschijnlijk

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090617/Yqux.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/n5BMp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 27 Jun 2009 12:53:13

jij spoort ook echt niet he inge hahaha
en heb je m al lekker laten rondbanjeren zonder luier? lijkt mij idd ook op warmtebultjes, ik heb er zelf ook erg snel last van en dat zijn ook van die blaasjes, alleen mag ik gelukkig antiblaasjesgel erop smeren en dan is t ook snel weer weg, maarja dat zou ik bij Rico maar niet proberen, zit ook menthol in tegen de jeuk dus dat lijkt me nou niet echt een strak plan.

liefs,
Rinske

haha ja of menthol poeder
nee ff zonder gein
rico is nog niet op de grond geweest
want onze hond is in de rui en ik had gisterenavond nog voor het slapen gestofzuigd echt erg he…maargoed nu ligt alles weer vol haar en ik moet nog stofzuigen ben ern og niet echt aan toegekomen.
ja ik zit wel op ikkeben maargoed ook effe aan mezelf enken he
en rinske nee ik spoor niet echt haha ben je daar nu pas achter prettig gestoord

nee hoor schat was me al eerder opgevallen, maarja was zo beleefd om er niks van te zeggen maar kon t nou toch echt niet laten haha.
enne een hond in de rui, nee daar wordt je niet echt vrolijk van. en rico al helemaal niet als hij daarin in z’n nakende niksie moet ronddweilen. misschien kan je een zwabber onder m leggen, maakt hij gelijk de vloer schoon hahahaha.

oh en over die blaasjes, als t idd warmtebultjes zijn dan trekt dat vanzelf weer weg met veel luchten en minder warmte maarja ik weet niet of die minder warmte voorlopig gaat lukken.

liefs,
Rinske

Inge, schat, bij 10 liter water zou zelfs duur parket omhoog komen dus daar sta ik niet raar van te kijken. Elk hout werkt namelijk behalve surinaams hout. En een beetje urine is geen ramp alleen wel meteen opdwijlen want opgedroogde urine stinkt

Groetjes,

Michèle