Hai meiden,
Ik wist dat er veel dingen om ons heen gebeuren die je niet kan verklaren of die je niet kan zien maar door alleen het bedje van mijn zoon te veranderen slaapt hij opeens in zijn bedje!!! Voorheen konden we hem overdag niet laten slapen in zijn bed. Zelfs als we hem in onze armen diep in slaap lieten vallen en hem dan in zijn bedje legden werd hij wakker. Huilde verschrikkelijk en spande al zijn spieren. Ook 's nachts werd hij vaak wakker en sliep bij ons zo weer verder.
Ik was al bang dat het zo’n jongetje zou zijn dat alleen bij papa en mama zou slapen (iets wat ik ooit had gezegd dat ik dat nooit zou doen, hahaha, inmiddels heeft papa zelfs al eens op het logeerbed geslapen en ik met mijn zoon in ons bed…).
Gister bedacht ik me opeens… wat als ik het bedje nou eens ergens anders neerzet. Ik vond zijn kamertje vanaf het begin namelijk wel leuk maar het voelde op een of andere manier niet goed…
En nu kom ik zijn kamer binnen en het voelt gelijk gezelliger en knusser. Blijkbaar denkt meneer er net zo over want zonder huilen zijn bed in en valt zo in slaap! Bijzonder!!!
Zijn bedje stond eerder vlak naast de kabel aansluiting en onder een stopcontact… zou dat er mee te maken hebben???
In ieder geval heel blij dat het nu zo goed gaat! Hopelijk blijft het zo!!!
Gewijzigd door - mamariska op 17 Feb 2012 21:32:18