Bioscoopje pikken

Volgend weekend neemt mijn moeder Morgan mee naar huis. Ze gaat voor het eerst alleen in het hoge noorden logeren dus wij zijn vrij zeg maar. Mervin heeft zelfs de hele zaterdag vrij want we zouden eigenlijk naar het grote Kone feest gaan, maar daar heb ik nu niet zo’n zin meer in.

Maar we gaan lekker uit eten en ik dacht misschien een bioscoopje pikken. Nu zat ik gister een beetje op de pathesite te neuzen, en jeetje wat is dat duur tegenwoordig. 9 euro voor een kaartje.

Maar eh nou heb ik geen idee waar we heen moeten, ik heb weinig trailers gezien de laatste tijd, alleen voor kinderfilms. Dus mijn vraag als jullie komend weekend naar de film zouden gaan welke film dan?Oh ja ik hou noiet van horror dus PA2 valt af

Groetjes,

Michèle

The American! George Clooney, iets over spionnen: leuk voor man én vrouw!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

films ben ik helenmaal uit al zo lang niet geweest
wens jullie wel een fijne avond

Step up 3 misschien iets voor jullie?

9 euro? hier niet hoor, en als je online koopt kost het volgens mij 8 euro.
ja klopt wat je zegt trouwens , 9 euro bij de kassa…

ehm houdt je van horror?
er draait nu namelijk een echte enge (schijnbaar)
die heet paranormal activity 2.
en als je een komedie wil is grown ups volgens mij erg leuk! adam sandler speelt erin mee en ook die gast van king of queens

@ Inge ik zei al PA 2 wordt hem niet ik haat horror…

Groetjes,

Michèle

hmm ik denk dat als ik naar de bioscoop zou gaan, dat ik dan zou kiezen voor:
eat pray love, life as we know it of despicable me owja grown ups heb ik laatst gezien, kon er erg om lachen. owja de trailer van the switch heb ik toen gezien die lijkt mij ook wel gaaf en charlie st cloud.

dan heb ik niet goed gelezen sorry
maarre dan heb je die comedy nog die ik zei, die schijnt leuk te zijn,
en als je een beetje een feel good movie wil dan is the switch een aanrader.
en voor drama moet je zeker! haar naar was sarah gezien hebben.
daar is al een boek van, en nu dus de film, ik ga er zoiezo naartoe

@ Inge het boek heb ik gelezen maar wist niet dat de film al uit was…

Groetjes,

Michèle

Ik heb geen filmtips, heb de agenda al maanden niet bijgehouden, maar ooooo wat ben ik jaloers op je! Ik zou dolgraag weer eens samen met mijn mannetje uit eten en naar de film gaan! Zonder kinderen! Dat zit er voorlopig helaas niet in voor ons, maar die tijden komen wel weer! Veel plezier alvast!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

jep de film komt deze week uit dus als het goed is moet die dan uit zijn als jullie gaan… even checken hoor…
ja 28 oktober draait hij voor het eerst. dus dat moet dan wel lukken he? weet niet of Mervin ervan houdt, maar goed dan weet je dat hij draait vanaf die datum

Mervin weet niet of hij het leuk vind maar hij weet dat ik hem heel graag wil zien dus denk dat dat hem wel wordt dan Thanks Inge

@ Rainbow bij ons gebeurd het misschien 1 a 2 keer per jaar hoor dat ze echt uit logeren gaat omdat we iets leuks gaan doen. Maar je had ze met liefde hier mogen brengen alleen maar zodat jullie even kunnen slapen.

Groetjes,

Michèle

haha, mannen geen dank! rijco vond het boek (hij had alleen de achterkant gelezen hoor hahahaha) interesant, maar echt een boek lezen doet hij niet. de film wilde hij daarentegen toch wel zien ook al dacht hij dat het niet iets voor hem was. maar goed het verhaal stond hem toch ergens wel aan.
enne geen dank

Nu ja mervin denkt alleen maar aan de hoeveelheid snotlappen die mee moeten

Groetjes,

Michèle

voor jou of voor hem?

Nee voor mij, met het boek waren ze al niet te dragen

Groetjes,

Michèle

hahaha, ik moet zeggen… om een boek kan ik niet zo gauw huilen.
omdat bij mij achtergrond muziek en sfeer van beelden er heel erg toe doet.
ik kan me wel inleven in een boek hoor, daar niet van… maar dan is het meer zovan: pff dat blijft wel even hangen. snapje?

Oh nee sinds mijn zwangerschap jank ik om alles geloof ik echt verschrikkelijk soms, maar bij dat boek gewoon de gedachte dat dit echt gebeurd is met die mensen. Sarah is fictief maar de gebeurtenissen niet. Dat greep mij heel erg aan.

Groetjes,

Michèle