Bioscoop met een 3,5 jarige?

Bo ziet af en toe de reclame op tv over de nieuwste film van kabouter plop wordt kabouter koning, en elke keer geeft hij aan dat hij daar graag naar toe wil. Ik heb dus eigenlijk het idee ogevat om dit vrijdag of zondag te gaan doen, naar de middag voorstelling, maar is dat handig met een 3,5 jarige? iemand ervaring?

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Hoi Woezel,
Ik ben een paar weken geleden samen met mijn oudste dochter naar Plop en de kabouterkoning geweest. Zij wordt in augustus 4. We zijn naar een voorstelling van 13.45 uur geweest. Gezellig bakje popcorn en appelsap mee. Het was super stil, we zaten denk ik met 10 mensen in de zaal.
Amy vond de film erg leuk, een beetje spannend ook wel door het harde geluid en toen bostrol Lily in beeld kwam maar heeft het nu nog over de film wanneer de reclame op tv langs komt. Ze heeft er niet over gedroomd ofzo. Veel plezier!
Groetjes!

Eva wil denk ik ook wel naar die film. Ik ben laatst met haar naar een balletvoorstelling van haar nichtje geweest. Ze heeft een uur keurig op haar stoel gezeten. Dat ging echt prima. Ik denk dat het best goed gaat hoor, het is natuurlijk geen ellelange film en ik denk dat het juist erg geschikt is voor Bo. Gewoon gezellig gaan zou ik zeggen! Ik wil ook gaan, alleen met Eef. Tof!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Wij zijn vorig weekend geweest naar die film met Noa en Yentha. Ze zijn wel geen stoelzitters. Maar ik weet dat, dus ik reserveer op voorhand onze plaatsen, ergens halverwege de zaal, waar een rij is waar geen stoelen voor staan, maar een ijzeren ballustrade. Ze hebben beide heel de film aan de ballustrade gehangen terwijl ze keken

Ze vonden de film mooi. Ik en m’n man vonden hem slecht. Niet omdat het een kinderfilm is, want de andere plopfilms zien we wel graag. Maar deze vonden we maar niks.

toen winnie the pooh uit was in 2011 zijn wij daar met Rico heen gegaan. toen was hij nog geen 3 jaar. wij zijn expres gegaan toen de laatste a 1 a laatste voorstelling zou komen omdat we wisten dat het dan het minst druk zou zijn. (welgeteld 3 koppels met kinderen. 3 kids totaal met rico erbij) en we zijn vooraan gaan zitten op de eerste rij, zodat hij ruimte had om te lopen enzo (want dat is dan dus geen probleem) de kinderen daar gingen samen spelen toen ze er klaar mee waren. of ze gingen met zn allen voor op de grond zitten bij het scherm. was echt superleuk geweest! onwijs genoten! weet je meid… qua dit betreft; het komt zoals het komt. lukt het dat is dan fijn, lukt het niet dan ben je ook zo weer weg.

Woezel ben je geweest naar de Plop film.
Ik heb een vrij kaartje voor de Bios en ik ging eens kijken of er een kinderfilm draaid en wil morgenmiddag met Dion gaan.

Lilypie Third Birthday tickers