Ja bij de bioresonantie arts gebruiken ze een pen om je vingers en voeten te meten en dat doen mijn ouders dus ook ![]()
Alleen is de behandelmethode dus heel anders.
Het komt uiteindelijk wel op hetzelfde neer, namelijk dat het lichaam zelf de verkeerde dingen er uit gaat gooien en zichzelf gaat herstellen. Het heeft te maken met de cellen in je lichaam. De goede en de verkeerde cellen. De verkeerde cellen moeten dus je lichaam uit en dat doen deze therapieën.
Ik moest er eerst ook niks van weten hoor, alternatieve geneeswijze. Maar ja wij werden steeds gratis behandeld als we ziek waren of iets anders hadden
Dan val je er vanzelf in ![]()
Mijn vriend word behandeld voor zijn colitis ulcerosa en kan daardoor zonder medicijnen.
Wat ik het mooie vind van deze therapieën is dat het een totaal kindvriendelijk proces is. Geen pijnlijke onderzoeken of zware medicatie. En ik heb zelf altijd zoiets van baat het niet, het schaad zeker niet.
Als je aanvullend verzekerd bent word het nog (deels) vergoed door je zorgverzekeraar ook. Dat zou je even in je polis na moeten kijken.
Sylvie is inmiddels 1 jaar en een maand en word al vanaf dat ze 2 maand is ongeveer behandeld door mijn ouders. Ze is nog nooit ziek geweest.
Ze is 2 keer in haar korte leventje een beetje verkouden geweest en dit was beide keren zomaar weer over.
Ik zeg niet dat deze therapie voor iedereen zeker weten 100% werkt en dat het de oplossing is. Want het verschilt natuurlijk per persoon. De ene persoon is er wel gevoelig voor en de ander totaal niet. Maar ik vind het toch altijd het proberen waard
Met het motto baad het niet, het schaad zeker weten niet ![]()
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie