Bioresonantie

Ik vroeg me af of hier ook mama’s of papa’s zijn die met hun kindje naar Bioresonantie zijn geweest. Ik weet er zelf nog niet zoveel van, maar het wordt me om me heen steeds vaker aangeraden ivm Jaspers koemelkallergie, eczeem, mogelijk astmatische/hooikoortsachtige klachten. Ik moet zeggen dat ik het tot dusver altijd in de reguliere zorg heb gezocht, en Jasper staat nog onder controle bij de kinderarts. Maar in de reguliere zorg stellen ze met name bij jonge kinderen nog geen duidelijke diagnoses voor wat betreft allergieen/astmatische aandoeningen. Met bioresonantie zou hier wel meer duidelijkheid over kunnen komen.
Misschien heeft een van jullie ervaring met je kind(eren) voor wat betreft deze therapie?

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Ja ik heb ervaring Niet dat ik er met Sylvie ben geweest, maar ik ben er zelf geweest! Ik had namelijk tarwe allergie.
Maar bij de bioresonantie arts kreeg ik medicijnen en mocht ik gewoon helemaal geen tarwe meer eten.
Een poos later zijn mijn ouders begonnen met biophotonen coherentie therapie. Het heeft wel wat weg van de bioresonantie alleen dan zonder medicijnen en ik kan gewoon weer tarwe eten.
Ik ben door hun een aantal keer behandeld en had toen nergens meer last van en kon gewoon alles weer eten zonder buikpijn te krijgen of moeizame ontlasting.
Ik raad zelf natuurlijk die therapie aan… Niet om mn ouders aan klanten te helpen, maar om de goede resultaten die ik heb ervaren en gezien.
Er zijn meerdere therapeuten in Nederland die het werk van mijn ouders doen, dus er zit ook vast wel 1 bij jullie in de buurt.
Als je op google biophotonen coherentie therapie in tikt krijg je ze vanzelf.
Sterkte ermee

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

@Hanna, ja ik herinner me je mailtje toen het kindje van vrienden zo ziek bleek te zijn! Op m’n werk heb ik daar nog een notitie van gemaakt in onze foldermap. Ik had alleen niet (meer) in de gaten dat dat ook om een soort bioresonantie ging.
Ik ga eens even googlen! Volgens mij zit de praktijk van je ouders een half uurtje rijden vanaf hier…

@bakmama, als ik iets nuttigs vind zal ik het laten weten. En hopelijk komen er nog wat meer ervaringsreacties, want ben wel heel benieuwt of er ook kindjes zijn behandeld met deze therapie en wat daar de resultaten van zijn.
Merk dat ik het ergens toch ook wel wat lastig vind om de stap te maken naar alternatieve behandelingen. Ben geneigt om ons volgende bezoek aan de kinderarts nog even af te wachten. Maar ws vind ik het dan nog steeds lastig die stap te nemen en moet ik me er gewoon overheen zetten en het uitproberen.
Wat moeten jullie lang wachten op de bloeduitslagen zeg, hopelijk gaat het met Thijs en Jorg ondertussen wel wat beter? In een ander topic begreep ik dat er bij Thijs en mogelijk ook bij Jorg een chronische aandoening/ziekte is geconstateerd?
Bah, al die zorgen over de gezondheid van je kindjes! Hopelijk komt er snel duidelijkheid.

Groetjes Carolien.

Gewijzigd door - Mama van Jasper op 05 May 2011 13:24:32

Ja bij de bioresonantie arts gebruiken ze een pen om je vingers en voeten te meten en dat doen mijn ouders dus ook
Alleen is de behandelmethode dus heel anders.
Het komt uiteindelijk wel op hetzelfde neer, namelijk dat het lichaam zelf de verkeerde dingen er uit gaat gooien en zichzelf gaat herstellen. Het heeft te maken met de cellen in je lichaam. De goede en de verkeerde cellen. De verkeerde cellen moeten dus je lichaam uit en dat doen deze therapieën.

Ik moest er eerst ook niks van weten hoor, alternatieve geneeswijze. Maar ja wij werden steeds gratis behandeld als we ziek waren of iets anders hadden Dan val je er vanzelf in
Mijn vriend word behandeld voor zijn colitis ulcerosa en kan daardoor zonder medicijnen.

Wat ik het mooie vind van deze therapieën is dat het een totaal kindvriendelijk proces is. Geen pijnlijke onderzoeken of zware medicatie. En ik heb zelf altijd zoiets van baat het niet, het schaad zeker niet.
Als je aanvullend verzekerd bent word het nog (deels) vergoed door je zorgverzekeraar ook. Dat zou je even in je polis na moeten kijken.

Sylvie is inmiddels 1 jaar en een maand en word al vanaf dat ze 2 maand is ongeveer behandeld door mijn ouders. Ze is nog nooit ziek geweest.
Ze is 2 keer in haar korte leventje een beetje verkouden geweest en dit was beide keren zomaar weer over.

Ik zeg niet dat deze therapie voor iedereen zeker weten 100% werkt en dat het de oplossing is. Want het verschilt natuurlijk per persoon. De ene persoon is er wel gevoelig voor en de ander totaal niet. Maar ik vind het toch altijd het proberen waard Met het motto baad het niet, het schaad zeker weten niet

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie