Binnenkort weer op een beurs

Binnenkort gaan we weer naar een beurs. Tenminste dezelfde beurs, maar dan twee keer. Het is georganiseerd door Kraamorganisatie De Waarden. Het heet de kraam en kidsbeurs. Jullie wel eens van gehoord of naartoe geweest?

De eerste wordt 28 mei in Houten gehouden en de tweede op 11 juni in Barendrecht. Dus als iemand van jullie in de buurt woont, kom gezellig koffie drinken bij onze stand. O, de toegang is gratis en er is kinderopvang. Ook niet onbelangrijk

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Hey leuk zeg, 28 mei.
Wie weet kom ik wel.
Houten is maar een klein uurtje rijden vanaf hier, dat weet ik nog omdat de vorige meeting daar gehouden werd.

Ik heb trouwens nog nooit van die beurs gehoord.
Maar lijkt me altijd wel leuk.
Ben namelijk nog nooit naar een beurs geweest die met zwangerschap en kids te maken had.
Wat weet je er nog meer over?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Nou, hi, hi, eigenlijk niet zo erg veel. Op de website kan je wel meer info vinden. http://www.kraamzorgdewaarden.nl/.

Het moet wel heel divers zijn, dus ook voor ouders met jonge kinderen. Er wordt bijv. ook een modeshow van zwangerschapskleding gehouden en één van baby- en kinderkleding.

Laatst stonden we op de Meerlingenbeurs en dat was wel een beetje suffig hoor. Nogal onprofessioneel. Ik hoop dat dit beter is, maar als je naar hun website kijkt en naar het voorlichtingmateriaal van de beurs, dan verwacht ik het wel.

Groeten,
Nikki (bag lady)

Nou ik kom zeker 11 juni bij je kijken. Mijn kraamzorg was de waarden en Barendrecht is bij mij om de hoek.

Maar heb je ook thee? Ik lust geen koffie!

Ik ben wel eens naar die beurs geweest alleen in Dordrecht werd ie toen gehouden. Vond er toen weinig aan moet ik heel eerlijk zeggen.
Misschien is het deze keer wel erg leuk, zal best want jij staat er.

Weet je ook precies waar het wordt gehouden in Barendrecht?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hoi,
Nou dat zou heel leuk zijn als je komt! Uiteraard is er thee, dat ga ik speciaal voor je halen '. Ik heb alleen geen idee hoe je eruit ziet, maar jij herkent mijn stand wel denk ik…

Hieronder het adres:
Voorzieningencluster Waterpoort
Middeldijkerplein 9
2993 DL Barendrecht

Ik hoop wel dat het wat leuker is dit jaar dan jij je kan herinneren van vorig jaar. Nou ja, we zien wel. Ik geloof wel dat dit jaar meer dingen te doen hebben. Of hadden ze vorig jaar ook al een modeshow?

Groeten,
Nikki (bag lady)

Ik zal een roos opdoen dan kan je me herkennen. Nee hoor ik zal me gewoon even voorstellen.

Vorige keer was er ook een modeshow alleen ben ik niet zo lang gebleven en heb die dus niet gezien.

En vorige keer moest ik een entreebewijs laten zien. Koste me niets maar ik moest wel een kaartje hebben. Weet jij of dat dit keer ook weer zo is?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Volgens mij niet. Op de info staat dat het gratis entree is, verder niets. Op de website kan je misschien nog iets vinden…

Ik zal letten opde mysterie dame met de roos

Groeten,
Nikki (bag lady)