Dion is vandaag 2 keer gebeten op het KDV hij gilde het uit zei zijn juffie hij heeft een hele afdruk van een gebit in zijn gezicht en een op zijn arm, mijn arme schaapje wat zal dat pijn gedaan hebben.
De kinderen bijten allemaal op het moment, Dion heeft het vorige week ook bij een meisje gedaan in haar arm toen zij speelgoed van Dion wilde afpakken.
Het grappige is dat de dreumusjes allemaal van Dion zijn leeftijd zijn en allemaal in de “MIJN”-fase zitten en ze maken dus echt ruzie om speelgoed en omdat ze nog niet kunnen praten gaan ze schreuwen, bijten, haren trekken, en duwen uit frustratie.
Gelukkig wordt er wel direct streng opgetrede, de “boef” wordt streng aangesproken en op de gang gezet en even genegeerd en dat vinden ze echt een straf (huilen) en daarna mogen ze weer binnen en gaan ze naar het “slachtoffer” en mogen ze het andere kindje aaien en het op die manier weer goed maken.
Dion aait nu alles … papa, mama opa, oma alle kindjes die hij ziet en zecht dan ook AAI.
Ik moest het effe kwijt hoor.
Weet iemand hoelang het duurd voor die beetplek weggetrokken is op zijn gezichtje, het ziet er zo akelig uit.