Bijten


#1

Een paar dagen geleden liet ik mijn 2 dochters 23mnd. en 9mnd. even alleen om de was te halen.

Toen ik terug kwam huilde mijn jongste hevig en mijn oudste zei "mama ikke bijten"

Het bleek dat de oudste de jongste meerdere malen had gebeten op haar hoofd en ook meerdere malen op haar rug.

Wie heeft deze ervaring ook


#2

ik heb een dochter van 14 maanden en een zoontje van bijna 7 weken en me dochter bijt ook me zoontje maar ook mij en der papa


#3

nou ik heb een dochter van 15 maanden en ze bijt mij en de poes… bijten is normaal op deze leeftijd maar ze moeten toch wel begrijpen op een manier dat ze te weten te krijgen dat dat pijn doet en niet mag…


#4

Hoi hoi,

Die kleine van mij heeft ook een tijdje gehad dat hij alles wou bijten, en soms nog hoor.. ik heb straf gegeven, geen snoeppies, boos worden, rustig uitleggenn noem de hele mikmak maar op.. niks hielp..

Tot ik er knetter van werd, hij beet de kleine van me zus heel erg hard in zijn ru.. ik heb hem opgepakkt en hem heel hard terug gebeten.... en sinds dien denkt hij elke keer aan wat mama deed en lat hij het! en soms zegt hij, ikke bijten.. mama boos mama bijten..