Bijten,slaan,haren trekken!

hay hay,
ik ben de mama van ersin van 8mnd…
Hij bijt in mijn wangen ,handen armen eigelijk in alles! daarbij trekt hij ook aan onze haren…
Mijn vraag is nu eigelijk, zijn er meer mama’s en of papa’s die dit problemen herkennen … zoja wat hebben jullie hier aan gedaan? En hoe kan ik het vriendelijk oplossen??
Groetjes Denise

Jeetje…Nee tot nu toe hier nog niet echt zoiets mee gemaakt’.
Alleen slaan dat wel, maar gewoon blijven waarschuwen Nee dat mag niet, dat doet pijn.
Hoe klein ze ook zijn, ze zijn slimmer dan je zou denken.
en dat bijten???kan het zijn dat hij last van zijn tandjes heeft? dan zou een bijtring een idee zijn.

Groetjes Marianne mama vanRuben

ja ha ha ha heb het met mijn oudste mee gemaakt
dat bijten
je kan boos worden, verdrietig doen, maar wat bij hem goed werkte was
terug bijten hihi klinkt hard , maar dan voelen ze wat ze eigenlijk aan het doen zijn en doen het niet meer
niet al te hard natuurlijk hihihi

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 5 mnd

Hoi Denise,

Nee ik ken het probleem niet. Lastig ik hoop dat je snel een soort van oplossing vind om het gedrag te stoppen.

Groet Vanessa mama van Senna

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hai hai

Yuna is ook 8 mnd en ik herken het wel een beetje
ze slaat me ook steeds maar meer op een spelende manier, die controle van zachtjes doen heeft ze nog niet. ze bijt niet echt, wel eens kauwend op mijn vinger maar dat komt door haar tandjes die doorkomen. en haren trekken,
gebeurt bijna nooit , ze speelt wel eens met mijn haar indd en dan gaat t ook wel eens te ruw maar volgens mij heeft een kindje van 8 mnd nog niet echt door wat hun krachten zijn.

Hoi

Toen Amber klein was, als ze boos werd dan beet ze mij.
Ik wist gewoon niet meer wat ik moest doen.
Tot een keer, ik beet haar terug (ook niet hard hoor). Ze kon het niet geloven! Ze keek me aan zo stom.
Zij heeft mij niet weer daarna weer gebeten.

Jolene: mama van Amber en Brandon

Daisypath Ticker

Lilypie 4th Birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker