Bijten op zachte tuit

Ik probeer onze dochter te leren om uit een zachte tuit te drinken (sap) in plaats van uit een flesje. Nu ging dat in het begin wel redelijk. Ze snapte hoe het moest en kreeg er wel iets uit. Maar nu gaat ze alleen maar bijten op de zachte tuit. Haar 2 ondertandjes zijn er door, dus het kan daarmee te maken hebben. Maar moet ik dan toch door gaan of een andere beker proberen? Gewone beker kan nog niet, want ze kan nog niet zelfstandig zitten, dus dat is niet handig. Of een harde tuit, of een Kiddyboo beker, maar zal ze dat al snappen?

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Een harde tuit is sowieso beter. Met een zachte tuit heb je eigenlijk hetzelfde idee als een flesje.

Ik zou gewoon een harde proberen. De kans is ook groot dat ze de zachte dadelijk stuk gaat bijten.

Ik ken het probleem. Nu komen bij Daan de afgelopen tijd ook veel tandjes door. Vorige week het 5e tandje en tandje 6 is ook al bijna door. Maar van Tim ken ik dit helemaal niet. Die dronk vanaf 7 maanden uit de zachte tuitbeker van Avent en nooit problemen gehad. En Daan bijt er veelal alleen op en drinkt af en toe iets. Misschiet moet ik dan ook maar de harde tuit gaan gebruiken. Maar die zijn volgens mij nooit anti lek, maar dat weet ik niet zeker.

Groetjes,
Sandra

mijn zoontje, nu 10,5 mnd, wilde ook niet met een zachte tuit drinken, sinds ik over ben op een harde tuit gaat het goed. Ook als de antilek erin zit wil hij niet drinken, dus hier harde tuit zonder antilek. Dus misschien heb jij er ook eentje die zo eigenwijs is als die van mij???
De harde tuiten van avent hebben overigens wel een antilek hoor, ik heb ze hier leggen, maar ik haal de antilek er dus uit.

Lfs

Ik zal eens even zoeken thuis. Volgens mij heb ik nog een voorraad harde tuiten liggen, omdat onze zoon er juist niet uit wilde drinken…

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers