Bijt op tong---huilen constant


#1

nog een vraagje…
rico bijt constant op zn tong tot bloedens toe.
je zou denken dat na n paar x het zou ophouden maar hij dus niet. er zitten gewoon blaasjes op de plek waar hij bijt…wat nu?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker


#2

Misschien bijt-ie op z’n tong omdat hij doorkomende tandjes/kiesjes heeft? Heb je al geprobeerd of dat bijten ophoudt zodra hij een bijtring krijgt? Kan goed zijn dat-ie iets stevigs wil hebben om op te bijten om het vervelende gevoel van doorkomend gebit kwijt te raken.

Groetekes, Sje


#3

hij heeft al 2 ondertandjes waarmee hij dus bijt. hij heeft een platte rammelaar tevens is dat een bijtring…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker


#4

Hm, blijkbaar heeft-ie daar niet genoeg aan. Pittig mannetje heb je daar!

Groetekes, Sje


#5

Auw lijkt me pijnlijk… Bijt hij z’n speen ook helemaal plat?

Liefs

[img]http://b1.lilypie.com/Ujjyp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />


#6

ja dat is nog het ergste,
die lijm waar die speen mee vast zit aan dat schildpadje zeg maar of hoe je dat ook noemt, dat is helemaal los aan het laten omdat hij eraan aan het kauwen ging.
dus niet eens een platte speen hij knauwt dat ding er gewoon vanaf als ik niet oppas, dus maar weer een andere speen gekocht:S

Weet niemand een oplossing??

enne Sje…jep heel pittig vooral nu, echt mn hoofd ontploft nog is hij is echt lastig en dat zeg ik niet graag over rico maar nu…pfff hopelijk ligt het alleen maar aan de sprong en aan zn bijtgedrag en gaat dit snel over want ik krijg dadelijk een burnout ofzo

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker


#7

Oh arme Inge…!! Hij zit nu toch in z’n sprongetje? Jesse was van het weekend ook stront vervelend., Dacht echt dat ik gek werd… En op het moment dat ik het niet meer zag zitten ging hij weer normaal doen. Hij voelde het aan ofzo. Misschien gaat het met rico ook zo…

Wel eng idd dat hij hem kapot bijt… Ik zou niet echt een oplossing weten voor de speen… Misschien beter een bijtring geven straks gaat er nog een stukje speen door z’n keel!!

Liefs

[img]http://b1.lilypie.com/Ujjyp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />


#8

Misschien kan je voor de nacht Kindival geven zodat hij rustig de nacht door komt

Liefs

[img]http://b1.lilypie.com/Ujjyp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />


#9

Jeetje wat vervelend. Morgan bijt zichzelf wel regelmatig een blauwe lip maar ja dat doet blijkbaar geen pijn. Enne kindival zou je zeker kunnen proberen en chamodent

Groetjes,

Michèle


#10

Er zijn ook masieve spenen, ik geloof van Difrax. Misschien is dat een idee? Die zijn geloof ik ook voor kindjes die bijten in de speen

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker


#11

Er zijn inderdaad spenen van difrax speciaal voor kindjes die op de spenen bijten.
Pfffff arme Inge hoop dat het snel voorbij gaat

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker


#12

hij is vandaag gelukkig weer rustig… (vergeleken bij de vorige dagen dan)
ja arme Inge…ik voelde me ook ontzettend arm
hij heeft nu de speen van difrax daddy’s choice combi…
dat zal m wel niet zijn dan?

vanacht prima geslapen, half 8 papfles gehad die hij sinds 2 dagen eigelijk ook niet meer helemaal opdrinkt (ik moest aan jou en Morgan denken Michele)
maargoed wat jij al zei ook dit is genoeg om de nacht door te komen…
7 uur was ie pas wakker goed he!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker


#13

Heerlijkkkkkkk Inge kun je weer ff bijkomen

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker


#14

Wat heerlijk Inge dat hij vannacht goed geslapen heeft. Ik hoop echt voor je dat dit zo blijft gaan, zodat je weer even bij kunt komen en zelf rust krijgt…

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker


#15

hoop t ook deze sprong moet bijna afgelopen zijnb…ofja deze 29 weken H fase

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker