Bijna

op de uitnodigings kaart staat…

bijna 365 dagen ben ik al een de kleijn
En dat vind ik erg fijn
Ik eet genoeg voor vier
En drink als een tierelier,
Kan al poepen als een reiger,
En kruipen als een tijger,
Dat gaat vanzelf allemaal,
Maar het mooste van het verhaal,
Is dat ik de liefde en het lachen weet
van Jordy, Tries en Peet…

23 september wordt ons mannetje al weer 1 jaar…

wordt er maar ook erg van

Tries

Liefs Tries

Gewijzigd door - mama van Jordy & Roy op 21 Sep 2003 21:24:59

Wat een leuk, origineel gedichtje!!!
Gaat snel hè (de tijd)
Maar…je hebt het al voor de tweede keer mogen meemaken, dat ze 1 jaar worden (helpt niet hè, die opmerking!)

Groetjes, Bianca

neeeeeeee helpt niet… blijft emo

anders maar emo

Tries

Liefs Tries

Ja hoor Tries, uithuilen mag altijd!
En ik begrijp helemaal wat je bedoeld en hoe het voelt (uit ervaring).
Maar eh…kan het toch niet nalaten om te zeggen dat je wel blij “moet” zijn dat ie 1 jaar wordt.
Ik bedoel, je leest weleens van die rot-verhalen over mensen die hun kind al zo vroeg moeten missen…
Hè getver, wat zwaar op de hand zo laat op de avond. Maar het is wel zo.
Sorry, maar je merkt best weleens dat mensen daar helemaal niet bij stil staan, hoe gelukkig ze moeten zijn dat hun kind gezond is etc.
Daar bedoel ik JULLIE trouwens allemaal NIET mee hoor!!! Ik weet dat jullie beseffen hoe “gezegend” je bent met een springlevend, gezond kind!!
Maar ik heb ondervonden dat er mensen zijn die zich dat gewoon niet realiseren, vandaar.
Nou, nu weer gezellig hoor!
SORRY !!!

Groetjes, Bianca

Gewijzigd door - Bieb op 19 Sep 2003 23:48:45

huil maar meis

het gaat idd allemaal hart ene mooi verjaardags gedichtje

groetjes bianca

weet dat maar al te goed, maar probeer ik niet te veel bij stil te staan…

Liefs Tries

Hoi Tries,

Ben het helemaal met je eens hoor: je moet daar ook niet te vaak bij stilstaan.
Maar dat bedoelde ik ook niet hoor, want dan heb je gewoon geen leven meer.
Pfff…ben denk ik gewoon een beetje zwaar op de hand omdat er een kennis van ons op sterven ligt (begin 50).
Sorry!

Liefs, Bianca

P.S. Ik wéét uit een eerdere mail (ooit) dat jij weet hoe betrekkelijk het leven is.

Nog een P.S.
Ik vraag me opeens af, nu ik het terug lees, of jij niet reageerde op wat andere Bianca schreef. Over dat de tijd snel gaat.

Gewijzigd door - Bieb op 20 Sep 2003 00:29:28

sorry hoor maar welk berichtje bedoel je? ben de laatste tijd niet echt helder…

ja ben me daar aardig van bewust, maar inderdaad moet je op een gegeven moment een streep zetten, zo van me moeten we toch verder, heb 2 gezzonde kinderen waar ik heel dankbaar voor ben, en daar gaan we nu voor… hoe moeilijk het nog steeds soms is…

Tries

Liefs Tries

Hoi Tries,

Wat dat niet helder zijn betreft: dan kunnen we elkaar de hand schudden.
Heb ik momenteel ook last van.
Daarom stond die “P.S.” ook onder mijn berichtje, omdat ik niet zeker wist of ik je wel goed begrepen had.
Ach ja…ouderdom komt met gebreken hè?
Ik spreek nu trouwens voor mezelf hoor!
Die goede kennis is trouwens net overleden.
Daardoor wordt je, of je het wil of niet, toch steeds weer met je neus op de feiten gedrukt.
Maar goed, heb geen zin om te lang zo zwaar op de hand te zijn hoor. Zal er mee stoppen nu

Liefs, Bianca

geeft niks hoor, hebben we allemaal toch wel eens en gecondoleerd met het verlies van jullie goede vriend heel veel sterkte

Tries

Liefs Tries

Hoi Tries,

Bedankt voor je reaktie (het is trouwens een vrouw die overleden is, maar dat kon je niet weten).

Liefs, Bianca

Oei sorry, was ze erg ziek? als je er niet over wilt praten oke hoor

Tries

Liefs Tries

Ja, ze had kanker.
Ze wist een jaartje geleden dat ze niet meer kon genezen en dat haar leven alleen nog “verlengd” kon worden.
Maar het is opeens wel érg snel gegaan.
Ik kende haar al zo’n 20 jaar, maar zag haar niet elk jaar ofzo.
Vroeger gingen we ook met hun op vakantie.
Maar het was gewoon een heel fijn en heel lief mens. En een paar maanden geleden had ik haar nog gezien.
Ze zou over een maand of twee voor het eerst oma zijn geworden…
Het WAAROM hebben miljoenen mensen over de hele wereld zich waarschijnlijk al heel vaak afgevraagd.
Ik denk dat “waarom” de meest gestelde vraag is. Waar je bijna nooit antwoord op krijgt helaas.

Liefs, Bianca

Ja bianca dat is iets in mijn leven wat ik wel heb geleerd, antwoord krijg je niet, hoewel soms wel maar dat is een heel anderverhaal en gaat ee beetje ver misschien voor mij wel niet maar toch… soms is het leven heel oneerlijk, enige troost ze heeft geen pijn meer, jammer dat ze haar klein kind niet heeft mogen zien das wel heel triest zeker voor haar dochter/zoon

sterkte Tries

Liefs Tries

Ja, héél soms is er een antwoord.
Maar de laatste paar jaar zijn er in mijn familie een aantal mensen overleden, waarvan ik met sommige nog steeds moeite heb om de ZIN ervan in te zien. Het NUT.
Daar kom ik gewoon niet uit.
Zal ik “gewoon” moeten accepteren vrees ik (alleen je blijft er mee geconfronteerd worden, door het verdriet van de achterblijver bijvoorbeeld).
Wie weet denk ik er volgende week wel luchtiger over.

Liefs, Bianca

Tries,

Gefeliciteerd met Roy’s verjaardag. Hoop dat jullie een leuke dag hebben samen.

Marty

Hallo Tries!
Va harte gefeliciteerd met je zoontje Roy!

Ik hoop dat jullie een hele leuke dag hebben en dat Roy ongelooflijk verwend is!
Groetjes Eljada