Bijna uitgerekend

Hoi,

Ik ben mama van Samantha (nu bijna 15 maanden 05-08-2002) en over 5,5 week uitgerekend van de tweede (08-12-2003)
En we weten al dat het een jongetje is

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 20 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-02 en P…l (08-12-03)

welkom en van harte gaaf jo m/j mooier kan bijna niet toch heerlijk geniet nog ff

Tries

Liefs Tries

Hoi Diana,

Welkom!
Go, spannend joh, nog 5,5 week!
Weet je dat ik me suf loop te piekeren over de naam die jullie voor jullie zoontje bedacht hebben, haha!
Je hebt de eerste en de laatste letter vermeld, zag ik
Je bent trouwens wel een lekkere jonge moeder: op je 20-ste al (bijna) twee kids. Leuk hoor!!

O ja, ik ben dus Bianca (zijn er hier inmiddels 3 van, om het makkelijk te maken) Ik ben 28 jaar, woon samen en ben de trotse mamma van Stephan die nu 2 jaar en 4 maanden is!

Weet je wat ik trouwens wel leuk vind?
Dat je er niet geheimzinnig over doet dat het een jongetje is! Hebben wij destijds ook niet gedaan.
Iedereen wist zelfs al dat hij Stephan zou gaan heten.
Ik vond dat veel persoonlijker. Hij zit dan nog wel IN je buik en je ziet hem niet, maar hij BESTAAT al echt!
Maar goed, dat was onze mening en lang niet iedereen denkt daar zo over.
Gelukkig maar, anders zou het zo saai worden…
Hoop dat je het hier net zo gezellig gaat vinden als ik.

Groetjes, Bianca

P.S. Pascal???

Ben net lid en nu weten ze dan naam al
Goed geraden dus

Ik kan er niet eens geheimzinig over doen dat het een jongetje is! Zal me dan toch verpraten, want iedereen om je heen gaat dan gokken is het een jongetje nee ik denk een meisje zegt de ander dan weer. ect.
Dat vind ik maar niks.
Bij Samantha hebben we het ook meteen verteld toen we het wisten.

Wou dat ik de 37 weken al voorbij was, heb steeds al voorweeën en de kleine zit al een paar weken ingedaalt en sins de 25ste week met het hoofdje beneden. en hoop thuis te kunnen bevalen dus moet ie natuurlijk niet eerder komen

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 20 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-02 en P…l (08-12-03)

Hoi,

Hahaha! Goed geraden dus!
Tsja, had je maar niet de eerste en laatste letter moeten vermelden…

Ik kan me voorstellen dat je thuis wil bevallen en dat je hoopt dat je gauw 37 weken bent!
Nog ff 2,5 week volhouden hoor!!
Ik duim voor je dat Pascal tot die tijd lekker veilig in je buik blijft zitten.

Groetjes, Bianca

Hoi Diana.
Nou je bent er inderdaad behoorlijk vlot bij,om het maar zo te zeggen.
Ik zag laatst ook in de krant dat het aantal tienermoeders in Nederland voor het eerst in jaren weer gestegen is.
Laatst was hier een meisje op de chatbox die heette “15 jaar en zwanger”.Alsof ze er TROTS op was!Het lijkt tegenwoordig wel weer trendy om zo jong moeder te worden.(hoor mij ouwe muts hahaha).
Nou vind ik 20 nog wel meevallen hoor trouwens,al is het toch wel jong.
Sterkte nog met de laatste loodjes en alvast een hele gezonde zoon toegewenst.
Groetjes Eljada.
31 en moeder vanNiels3 jaar en Iris 11 maanden.

ja wat heet jong tegenwoordig he

maar vind het leuk hoor zo jonge moeder in het midden was zelf ook 22 toen de eerste kwam.

groetjes bianca

Tha de ene vind tussen de 18 en 23 jong, ik vind het een mooie leeftijd ik zou er juist niet aan moeten denken pas rond mijn 30 een eerste kindje te krijgen
En zo denkt iedereen er anders over.
Al vind ik 15 ook nog wel weer erg jong hoor.
Als ik 29 ben is mijn oudste dochter 10 jaar en mijn zoon 9 jaar.

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 20 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-02 en Pascal (08-12-03)

Ja hoor, ieder zo zijn eigen mening toch?
En als je 20 bent en je hebt een fijne relatie en je bent echt aan kinderen toe, waarom dan niet??
Ik zou het in jouw plaats ook zo gedaan hebben, alleen was mijn situatie anders toen ik 20 was.
Maar nu ben ik dolgelukkig met Stephan!!
En ach…als ik zo om mij heenkijk ben ik toch niet een echte “oude” moeder toch?
Stephan werd geboren toen ik 26 jaar was.
Maar in mijn familie zijn er ook mamma’s die 40 zijn met een kind van net 2 jaar…
'T is maar net hoe de situatie is: heb je een (stabiele) relatie, ben je allebei aan kinderen toe, kàn je kinderen krijgen etc. etc.

Groetjes, Bianca

Nee met 26 jaar is nog niet oud, is een mooie leeftijd! Maar bv vrouwen die pas tussen de 35 of zelf tot de 45 jaar voor het eerste kindje gaan. vind ik te oud (sorrie voor de oudere moeders onder ons, als die er zijn?)
Al is het natuurlijk ook weer anders als je wel eerder kinder zou willen maar het mediche niet mogelijk is.

Ik ben dolgelukig met Samantha, een tijdje terug kreeg ik van iemand de vraag of ik geen spijt had dat ik zo jong moeder was geworden! Waar moet ik spijt van hebben?
Heb helaas (was niet echt mijn keus) op mijn 17de een abortus laten doen. en dara heb ik een miljoen keer meer spijt van, dan dan ik ooit heb gehad dat ik Samantha heb gehouden.
Samantha is het beste was me ooit is overkomen, dat zij kwam is min of meer mijn reding geweest.

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 20 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-02 en Pascal (08-12-03)

Hoi Diana.
Ik wil toch nog even reageren op je berichtje.Hoezo lijkt het je niks om pas op je 30 ste een kindje te krijgen(er even van uitgaande,ook al weet ik dat dat niet altijd het geval is,dat je zelf kunt kiezen wanneer je een kindje krijgt).
Ik zit eigenlijk in dezelfde situatie als Armanda,ook lang verkering en na 1 maand al zwanger,en ik ben ook heel blij dat ik gewacht heb,ook al leek het mij soms ook wel heel leuk om zwanger te zijn enzo.
Wij hebben eerst gewacht tot we alles goed voor elkaar hadden.Opleiding,werk,huis,zodat we nu volop van onze kinderen kunnen genieten en ook genoeg financien hebben om ze een goede toekomst te geven.
Vandaar dat ik me ook afvraag waarom het jou niks lijkt.
Het lijkt mij juist dat je het jezelf gewoon heel moeilijk maakt door al jong kinderen te willen/krijgen.
Nou ik hoor het nog wel hoop ik.
Groetjes Eljada
P.s Ik wil je absoluut niet veroordelen ofzo hoor!Het spijt me als het zo overkomt,maar ik ben gewoon erg benieuwd.