ik kreeg vandaag dus bijna een hartaanval.
ik was de was aan het ophangen en mijn vriend was bezig op de laptop, ik kon door het raam kijken naar rico en ik zie dat hij voorover gaat zitten wat ie wel vaker doet, maar hij ging ook opzij voorover hangen omdat zn speeltje viel, mn vriend stond al op om m recht te zetten en daar ging hij! mn vriend had m net op tijd vast.
ik met grote ogen: PFF IK SCHROK ME DOOD! en rico zat breeduit te lachen en mn vriend schrok natuurlijk ook.
is dit heel erg mocht dit ooit gebeuren? ik bedoel soms let je net even niet goed genoeg op en het kan maar gebeurd zijn.
mn vriend zei ook al van: hij zal wel vaker vallen en zn wipper is ook niet hoog dus hard vallen zal ie niet…
maar toch.
er is echt nog nooit iets gebeurd dat rico bijna viel of hoe of wat maar nu…hij wil alsmaar rechtop zitten en aan de grond krassen met zn nageltjes
dus ik hou het ook niet tegen dat als ie in de wipper zit dat ie dan zo dol wordt als een kip
Bijna uit wipper gevallen
Tja Morgan zit alleen nog in de wipper als wij er letterlijk naast zitten. Anders scharreld ze in der box of op de grond. Juist om dit te voorkomen. Rijco heeft wel gelijk hoog kunnen ze niet vallen en helaas kunnen we ze niet voor alles behoede, maar zeker niet meer zonder toezicht in de wipper laten zitten.
Groetjes,
Michèle

Dus vlak naast je neer zetten in het vervolg, da’s de enige manier om te voorkomen dat het de volgende keer wel misgaat. Mijn gevoel zegt eigenlijk dat je hem gewoon niet meer in die wipper moet zetten als hij geneigd is om constant voorover te gaan hangen.
Groetjes!
heb m net gekocht
maar het probleem is opgelost,
mn vriend heeft de bandjes wat strakker gedaan nu gaat ie nog wel rechtop zitten en een klein beetje voorover maar verder komt ie nu niet meer
we zagen het net, en hij kijkt ons ook dankbaar aan dus dat is mooi
Ha ha ha ja dat weet ik dat je hem net gekocht heb enne je ziet het zijn geen problemen maar uitdagingen
Groetjes,
Michèle

fijn dat t is opgelost.
kan je toch weer wat geruster zijn.
liefs,
Rinske
[img]http://b1.lilypie.com/SThIp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />
haha ja precies, ik baalde al echt,
maar is niet meer nodig en daarbij ik kan hem niet altijd in de box zetten of op de grond omdat hij zit met zn reflux en als je wist hoe wild hij was dan snapte je dat ik hem niet 3 kwartier op schoot kan houden na het eten
Ha ha ha ik heb ook zo’n stampertje Inge enne ik moet zeggen het is wel makkelijk dat Morgan zelf kan staan, dan blijft alles ook beter beneden
Groetjes,
Michèle

kan me er iets bij voorstellen ik zie al allemaal armen en benen alle kanten opgaan, niet helemaal de bedoeling inderdaad
. gelukkig maar dan dat tie nou toch gewoon weer in de wipper kan.
liefs,
Rinske
[img]http://b1.lilypie.com/SThIp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />
Hier gaat de wipper vandaag definitieg weg naar een zwangere vriendin, hij zat er daarstraks helemaal omgedraaid in met de handen op tafel ik geloof niet dat dat de bedoeling is en dan zit je er notabene zelf bij, was zijn fruithap aan het geven, maar wil wel iets anders voor hem want na zijn avondeten wil meneertje graag uitbuiken in zijn stoeltje maar ja wat? die domoo vond ik wel heel leuk maar duur!!! en dat voor anderhalf jaar niet eens meer. dus dat wordt zoeken, e zit er ook nog mee waar ga ik dat weer neerzetten, ik ben voorstander om de box langer als een jaar te laten staan maar of i kdat daadwerkelijk ga redden
Groetjes Michelle
@Michele:
ooh wat goed zeg!
rico kan sinds een paar dagen ook staan 2 seconden en valt dan, dus lang houdt ie het nog niet vol, maar met mn handen onder zn oksels (NET niet aanraken) houdt ie het opzich wel wat langer vol omdat als ie wat door zn beentjes zakt hij weet oke ik wordt vastgehouden dus dan “durft” ie het beter aan.
Hoe hebben jullie dat met Morgan gedaan? gewoon ineens losgelaten of hoe ging dat?
@Michelle:
je kunt hem ook in de maxicosi zetten met zn fruithap deed ik eerst ook bij rico.
oh trouwens Rico zit nu supergoed rechtop in de eetstoel en nu hadden wij het fietsstoeltje aan de fiets gemaakt, en dat is een hele kleine dus wij hadden zoiets van daar zit ie wel veilig in.
dus wij m hier binnen hem in de stoel gezet, vastgemaakt met die gordeltjes en hij zat er perfect in, hij kan ook niet onderuit zakken want hij zit precies goed dus. Maargoed…mijn vriend dus naar buiten gegaan en een stukje gaan fietsen met rico (eerst achter bij ons daar is alleen een fietspad tussen het groen in echt mooi natuurgebied zonder auto’s dus want dat vonden we een beter idee om mee te beginnen omdat dat niet zo druk is en hij ook moet wennen natuurlijk)
en dat ging kei goed met zn zonnebrillie op zn hoofd haha was echt gaaf!
en nu zijn ze samen naar ome twan toe is 10 minuutjes fietsen ongeveer
ben echt blij dat hij het zo goed doet daarin!
Rico al op de fiets, stoer! Wat leuk. Stoere gozer, haha!
Hier moet de eerste keer nog steeds gebeuren. De nieuwe fiets is inmiddels uitgekozen en wordt a.s. zaterdag besteld, dus deze zomer gaat er hier ook gefietst worden. Kan niet wachten!
Groetjes!
zijn fruithap krijgt hij gewoon in de kinderstoel das geen probleem verder gaat meer om het relaxen dat ik een andere stoel wil al kan ik de kinderstoel laag en achterover zetten en het blad eraf halen maar is zo’n gevaarte hahahhaha
Groetjes Michelle
@ Inge. Morgan is zelf gaan staan en stond ook meteen langere tijd. Alleen als ze heel moe is komt ze niet omhoog of valt ze. Dus eigenlijk hebben we niks gedaan.
En vandaag zijn wij ook met Morgan gaan fietsen. Even naar de praxis. Orienteren voor de tuin. Ze had ook al een paar keer in een winkelwagentje gezeten dus dat gaat ook prima. Ze vond het fietsen helemaal het einde. Dus flink oefenen dan kunnen we van de zomer naar mijn vader op de tuin peddelen
Groetjes,
Michèle

oooooh wat super zeg dat fietsen. ik wil t ook zooooo ontzettend graag, helaas heb ik nog geen fiets maar hopelijk komt tie snel en dan gaan we er gelijk tegenaan. tenminste op den duur, en zolang het mooi weer is gewoon elke dag een klein stukje.
Maarre michele dat zat ik me inderdaad af te vragen of dat nou al gewoon kon in het zitje van de winkelwagen, zit tenslotte toch wel wat harder dan de kinderwagen of maxicosi. maar dat is dus geen punt?
liefs,
Rinske

@ rinske:Ze kan toch al goed zitten? Dan is het geen punt hoor. Jesse zit ook in het karretje en gaat prima… Hij kijkt zijn ogen uit
Liefs
@Mriek: dan wordt het fietsen deste leuker, ik heb ook nog niet met m gefietst alleen rijco, hij zei dat het even wennen is watn dat het heel anders stuurt.
@Michele: Uit zichzelf gaan staan vanuit welke positie? zittend? want kan zij uit zichzelf ook zitten? dat ze bijvooorbeeld in de box of op de grond ligt en gaat zitten? en valt ze dan nooit om? ik snap er niks van dat rico nog niet zonder rug steun kan zitten of is dat helemaal niet erg? kruipen doet ie ook niet.
maar hij wil wel staan als ik m vasthoudt constant eigenlijk. ik had m toevallig vandaag vast toen ik op de bank zat en hij pakte de tafel vast en ik dacht…zal ik m een beetje los proberen te laten…nee durf ik niet…jawel probereren…nee toch niet" en uiteindelijk toch gedaan maar wel mn armen onder zn oksels een paar cm voor het geval hij wel mocht vallen, maar hij bleef gewoon staan! aan de tafel welliswaar maar ik vond het echt grappig, en met 1 hand ging hij op de tafel slaan en de andere hand hield hij zichzelf vast. toen heb ik m maar weer op schoot gezet want had zoiets van: tis toch iets wat hij zelf moet doen dat staan.