Bijna mevrouw!

He hoi,

Tis alweer even geleden dat ik me hier heb laten horen, dus ik vond het wel weer tijd worden.
Over 4 en 1/2 maand is het eindelijk zover: Dan ga ik trouwen en word ik dus een echte mevrouw! Klinkt zo raar. Ik heb er wel helemaal zin in. Volgende week met wat vriendinnen naar de love and marriagebeurs. En 24 februari gaan we in ondertrouw. Dan begint het allemaal wel op te schieten.
De laatste tijd hebben we ook veel gepraat over hoe het verder gaat als we getrouwd zijn. En we hebben afgesproken dat we als we getrouwd zijn, gaan proberen om zwanger te worden! Het lijkt me zo geweldig om een kleintje rond te hebben lopen. Helemaal als ik jullie verhalen allemaal lees.
Ik ben wel heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Misschien duurt het nog wel een hele tijd voor ik aantel. Maar ja, we zien wel…

Groetjes,
Suus

We willen wel foto’s zien van je bruiloft.
Veel plezier alvast met de voorpret.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

JAAAAAAAAAAA tuurlijk willen we foto`s zien. Ik ga nooit trouwen want mijn mannie wil niet * zucht *. Heel veel plezier de komende tijd en niet te veel stressen he

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Leuk joh!
Schiet nu idd erg op!
Alvast veel plezier met de voorpret en natuurlijk wil ik ook graag foto’s zien straks!

Groetjes, mamma van Stephan

Welja, beter gelukkig samenwonend, dan ongelukkig getrouwd toch?
(zo, dat waren weer de “wijze woorden” van Bieb voor vandaag )

Groetjes, mamma van Stephan

Leuk, veel plezier met het plannen

groet
Mo

Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik geniet ook echt van alle voorbereidingen. Het moet echt een perfecte dag worden. Maar ik ben eerlijk gezegd ook heel benieuwd of het lang zal duren voor we zwanger raken. Dat verschilt natuurlijk per persoon. Ik ben wel al een half jaar geleden met de pil gestopt. Hoop dat dat wat uitmaakt. Ik moet er natuurlijk ook niet teveel bij stil staan, dan duurt t alleen maar langer schijnt. Heeft iemand nog nuttige tips misschien?

Groetjes, Suus

Hoi Elly,

Wat vervelend dat je in de WAO moet. Gelukkig kun je nog af en toe met je dochter mee, maar dat is toch anders dan een eigen klasje.
Ik werk inderdaad op een zmlk-school, en ik werk fulltime. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het af en toe ontzettend zwaar vind. Vooral dit jaar vraagt emotioneel gezien erg veel van me. De thuissituaties van de kinderen zijn te erg om over te praten. Soms zou ik ze gewoon mee naar huis willen nemen. Maar het werk op zich, met de kinderen is wel echt helemaal top. Doordat de klassen kleiner zijn, ik heb 11 kinderen, heb je ook wat meer tijd om met ieder kind een speciale band op te bouwen. Heel bijzonder werk vind ik. Ik zou ook niet meer terug kunnen naar een reguliere school.
O ja, wens je dochter maar veel succes…

Groetjes,
Suus

hee leuk gefeliciteerd alvast en nog veel plezier met de voorbereidingen

Hoi Suus,

Ik zat je verhaal te lezen over zwanger worden na je trouwen en dat je er mischien te veel mee bezig bent. Nou ik wilde ook heel graag in verwachting raken… en was daar best heel veel mee bezig. Maar toen ik mijn bruiloft aan het regelen was en heel druk met de voorbereidingen bezig was kwam ik er ( een week voordat ik trouwde ) achter dat ik in verwachting was. Wij zijn dus met zijn drieen getrouwd. Dus misschien als je je focust op iets anders dan… Nou heel veel succes een hele fijne dag

Groetjes Judith