Bijna geen groente en fruit eten

uhmm…nee enigste kindje dat ik ken is nu bijna 4 en die zal wel geen bambix meer krijgen.
ohja nog iemand 2 maanden ouder dan rico maar die krijgt friso pap en rico heeft extra care voeding van kruidvat en dat gaat denk niet samen
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090220/aQNa.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/zrpfp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 14 Mar 2009 21:56:30

Nou vergis je niet in dat kindje van 4. Zijn ook zat volwassenen die elke ochtend aan de Brinta zitten hoor! Haha!

Zeg lieverd, ik sluit mijn loketje. Vanaf morgenochtend ben ik weer bereikbaar voor de meest uiteenlopende consulten, maar nu duikt Zuster Esther nog even met een spannend boek op de bank. Ja sorry, Ikkeben is net niet spannend genoeg. Haha!

Groetekes, Sje

haha nee dat snap ik helemaal rico krijgt vanaf vandaag ook zn voeding om kwart over 10…ben weer aan het inkorten of anders gezegd…de nacht aan het verlengen
bedankt voor de adviezen die ik zo hard nodig had op mijn onzekere inge dagen die ik wel is heb zo 1 a 2 x in de maand (menstruatie en eisprong tijd:S jaja hormonen vast wel)

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Geen dank, graag gedaan, Hormonenbommetje!

Groetekes, Sje

hahaha, achja vrouwen… moet zeggen dat dat na de bevalling wel iets erger is zo maarja gaat ook weer over…vandaag ben ik weer happy de peppie

Mooi Inge, kun je meteen vandaag gaan zoeken naar Bambix!

Gisteren ging het groente- en fruithapje er weer prima in. Maar ja, dat waren haar favo bruine bonen…Dadelijk krijgt ze mango, ik ben benieuwd! Lekker tropisch smaakje! Het is even schipperen he, wat ze allemaal op kan? Ik ga met de groenten in elk geval eerst de helft proberen en dan eventueel de andere helft nog maken, want anders betaal ik me blauw aan potjes die maar half opgaan!

Groetjes Rainbow, trotse mama

mango ging er hier ook goed in rainbow.
en peer van bon bebe heeft ie vandaag een heel potje fruit op goed he
is super dun het lijkt wel hoe dunner het hapje hoe liever hij het van een lepel hapt. maarja hij moet het maar leren

Dat is hier ook zo! Die brocolli was nogal dik en dat vond ze drap, net als die gore mais! Ik zei toch dat ze deel uitmaken van een drieling?

Groetjes Rainbow, trotse mama

ja haha dat blijkt wel weer he
ik weet niet hoe die overstap dadelijk zal gaan op 6+ potjes dat is volgens mij een tikkie dikker dan 4+ en hij wilo echt alleen maar sap fruit en sap groenten eten van die dunne derrie

nou ik hopen dat mn poppetje tot half 3 zou slapen hij is nu wakker (ook lang geslapen hoor ben allang blij) maar goed ik haal m dus uit bed en hij spuugt zn peer uit die hij meer dan 4 uur geleden heeft gekregen! en dat terwijl hij nog steeds die motillium krijgt dat de voeding sneller naar de dampjes gaat…
arm mensje maar hij is onwijs vrolijk dus mama ook

Hè getsie, je blijft wel bezig met 'm hè?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

jep

Morgan heeft nog nooit mais gegeten. Eigenlijk als ik jullie zo hoor wil ze dat denk ik ook niet eten hoor…

Groetjes,

Michèle

zit volgens mij alleen in een 4+ potje dus ze heeft geluk voor het geval je je bedacht.
ik heb net het hele 6+ assortiment gekocht haha.
vanavond nog 1x broccoli met aardappel bio 4+ en morgen nog 1 x groene groenten van bon bebe met spinazie en sperziebonen en aardappel zit er geloof ik ook in. en daarna 6+
ook nog 2 potjes fruit gekocht 6+ want deze week heb ik echt geen tijd om vanalles te gaan uitproberen nu rijco ziek is en ik voor 2 mensjes en een hond moet zorgen + mezelf natuurlijk en mama is weer kei kapot. vandaag wel even wezen fitnessen.
vanavon eten wij lekker champignonnenschotel met rijst…heerlijk
als rijco al kan eten want het is dagenlang vloeibaar geweest. nouja rijst stopt wat dus misschien loopt ie dan niet zo snel leeg germ…

quote:
zit volgens mij alleen in een 4+ potje dus ze heeft geluk voor het geval je je bedacht. <a href="http://lilypie.com">[img]http://lilypie.com/pic/090220/aQNa.jpg" alt="Lilypie Eerste Verjaardag Pic" width="100" height="80" border="0" />[img]http://b1.lilypie.com/zrpfp1.png" alt="Lilypie Eerste Verjaardag Ticker" border="0" /></a>

Nee hoor, in de 8+ zit het ook weer…er is geen ontkomen aan…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha ik moet dus goed de etiketten lezen of ze moet het wel lekker vinden

Groetjes,

Michèle

hahaha shit!
nou ja so be it
enne ik heb een oplossing bedacht voor rico’s avond eten echt een topper.
ik deed eerst een half potje warm maken dan de medicijnen geven en dan de andere helft.
maarja bij die 2e helft was het altijd hommeles.
nu heb ik gewoon eerst de medicijnen gegeven, een heel potje warm gemaakt en dus niet meer op hoeven houden met scheppen
hij vind alleen de vogel die achter zn cradle swing staat zo ontzettend interesant dat ie constant achter of naast zich zit te kijken. dus ik zit continue die stoel te verstellen zodat ie niet kan kijken omdat die vogel dan echt achter hem staat.
alleen dan gaat ie dus overstrekken zodat hij achter zichzelf kan kijken…pff een kleine draak dat is het.
maar goed het was dus niet huilen en hij at het wel op, alleen de eerste paar happen waren drama. maar ik ga niet meteen opgeven want dan kan ik elke keer wel ophouden. ik probeer het minimaal 10 minuten en als hij echt blijft etteren zet ik het pas weg. nu was het gelukkig niet nodig hij hapte gulzig verder.
het gekke is ewl dat hij tijdens het happen soms aan het huilen is. hij wil wel eten dan maar op de een of andere manier zit hem wat dwars.
ook tijdens zijn potjes moet ie veel scheetjes laten. snapt iemand daar wat van?
in het begin was dat nooit.
maar goed vandaag heeft ie dus WEER een heel potje fruit op EN een heel potje groente en mama is heeeeeel blij