Bijna een boete kreeg!

Ik bijna een parkeer boete kreeg!!
Ik wilde ff snel foto’s ophalen en had ik dus geen zin om heeeleeemaaaal de parkeergarage in te gaan dus had ik hem ff op een invalide parkeerplaats gezet (fout), zijn er daar 10 op een rij en stond geen auto anders doe ik dat niet hoor, zit ik die foto’s te kijken in me auto tikt er iemand op het raam!! uh oh , ik maar doen dat ik achterlijk was(ben ik ook een beetje hihi) ff flink moeten slijmen enz enz lol toen zei ze ok rij maar gauw weg pfffff zat net niet te wachten op zo’n hoge bekeuring!!
Happy End (gelukkig)

ariette7jasmijn

Hihi, jij even mazzel!
Ik heb me er ook eens onderuit gekletst

Groetjes, mamma van Stephan

zoooooo heb jij ff geluk zeg,want zo laag zijn die boetes niet meer

Ja het is altijd zo’n hoop geld gelijk!! Gelukkig happy end, maar heb ook wel eens anders gehad met een vriendin, lagen ook in een deuk, hij helemaal vragen waarom enz enz (te hard gereden) ja euuuh , haast? wat wil je horen hihi schrijf nou maar want dat was echt zo’n… die gek op schrijven is , ook beledigd joh!! zegtie we houden je in de gaten , ja hoor moet jij weten !! alsof ik een zware crimineel was haha , hebben toen ook de hele dag lol gehad en de boete gedeeld hihi

ariette7jasmijn

mijn vader rijd vaak met een kar, en vervoerd nog wel eens behoorlijk te zware spullen.
hij zet alles altijd wel heel erg goed vast, dat dan weer wel.
vervoerde hij te lange planken, naar zijn werk. werd hij door een agent gevolgd, en op de parkeerplaats van zijn werk moest ie zich verantwoorden.
staan zijn collega’s achter het raam, wel een man of 20 te juichen, dat ie eindelijk eens een boete zou krijgen.
lult mijn vader zich er ook uit, geen boete.
al zijn collega’s balen! dat heet dan collegialiteit

hihihi grappig dat zijn leuke dingen en dan net aangehouden waar je collega’s ook bij staan en dan weer net geen boete krijgen hihihi een giller

ariette7jasmijn

Ben twee weken geleden voor eht eerst geflitst in die 6 jaar die ik nu rij, tja daar zal ik wel niet onderuit komen denk ik. Daan is een hele poos geeden gepakt met een lasergun, aangehouden met de vraag waarom ie zo hard reed. Zei ie gewoon dat ie echt geen reden had eigenlijk. Nou de rekening zou binnen 6 weken komen en zou niet mis zijn. zeker 4 maanden voorbij nu en nog niks gehoord. Dus ben benieuwd of ie er tussendoor piept weer.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003