Bijna de sleutel

Jaja … spannend hoor … hier krijgen we Woensdag ochtend om 8 uur de sleutel van ons nieuwe huis…!!

En dan … hup hard gaan klussen… want binnen 5 weken willen we over zijn :O…

Heb er zo’n onwijs veel zin in. Eindelijk een eigen huis (ipv appartement) eindelijk een (mag de naam tuin nog niet hebben maar ja) tuin bij ons huis, eindelijk een trap in huis (hoe snel kom ik daar op terug), eindelijk meer ruimte voor mijn spullen (nog meer rommel)…

Kortom … SUPER!!

Wilde dit ook even delen zonder andere jaloers te maken… want weet dat bij sommige spanning hoog zit voor ook een nieuw/ander huis…

Oh wat spannend meissie! Leuk hoor!

Ga je wel vloerbedekking op je trap leggen of een andere vorm van antislip?!

Ik heb een ontzettende hekel aan vloerbedekking en toen wij in dit huis kwamen wilde ik de trap dan ook gewoon mooi geschilderd hebben. Mijn man bleef voet bij stuk houden en zei dat hij per se vloerbedekking op de trap wilde i.v.m. toekomstige kinderen die daar op sokjes op lopen.

Ik ben gezwicht en heb er geen moment spijt van gehad als ik nu zie hoe onze meiden af en toe de trap af komen. Die zouden al lang een keer gevallen zijn zonder die vloerbedekking erop.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 22 Oct 2009 10:57:42

Wat gaaf…dan gaat het toch eindelijk gebeuren. Spannend meid en jullie zullen straks druk zijn met echt klussen

quote:
Heb er zo'n onwijs veel zin in. Eindelijk een eigen huis (ipv appartement) eindelijk een (mag de naam tuin nog niet hebben maar ja) tuin bij ons huis, eindelijk een trap in huis (hoe snel kom ik daar op terug) ik snel maar ja mijn benen zijn niet echt super meer, enne morgan is best zwaar

, eindelijk meer ruimte voor mijn spullen (nog meer rommel)…

Gefeliciteerd joh. En ja dan kan het harde werken beginnen, maar wel leuk altijd.

Groetjes,

Michèle

Leuk! Geniet van de voorpret en veel klusplezier voor straks.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Michèle, Morgan kan toch al evt. zelf de trap op klimmen? Wij zijn daar met de oudste net na het jaar mee begonnen dat ze zelf de trap op klom met ons er meteen achteraan.

Ik was zwanger van de tweede (zit 16 maanden tussen de 2 dames) dus we wilden haar zo snel mogelijk leren zelf de trap op en af te gaan, zodat ik tegen het eind van de zwangerschap niet meer hoefde te tillen. En dat ging prima.

Als ze zelf de trap af moest, ging dat op de billen tree voor tree, met een van ons ervoor.

Dus lekker vast trainen met die kleine mop!

Groetekes, Sje

leuk hoor!
veel klusplezier en lekker je eigen stekkie van maken

Groetjes Gytha

Ja Sje wees gerust … we hebben vanaf de onderste tree tot bovenin het huis alles vloerbedekking. Was eigenlijk niet om die reden dat jij het zegt (maar klinkt ook goed). De reden was dat mama een houten trap teveel herrie vind maken. Tja … de nachtmerrie van een huilbaby zit er denk nog steeds in… terwijl ik alles kan doen wat ik wil in het appartement en Jurian rustig verder slaapt … (ff afkloppen)

@ Sje. Nee nog niet. Of eigenlijk moet ik zeggen nooit geprobeerd nog. Te bang dat ze het zonder ons ook wil gaan doen. Maar misschien wel een idee om te gaan oefenen met haar.

Groetjes,

Michèle

Leuk mini_boy eindelijk het wachten voorbij

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Leuk Miniboy! Een nieuw huis is altijd super! Dat het maar een gelukkig stekje mag worden! Wij zitten wel een beetje in dezelfde fase: wij hebben alleen nog geen nieuw huis (willen we wel) en wij willen net als jullie een tweede! Maar eerlijk gezegd zijn wij best moe van alle huisperikelen, dusse…ik verwacht deze maand geen succes te hebben! Ga alvast lekker genieten van jullie nieuwe home! Is het een ouder huis of een nieuwbouw?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Het is een nieuwbouw huis…
Ze zijn begonnen met de bouw op de dag dat Jurian geboren is. Ja heerlijk toen begon men met het heien … en lag ik lekker op mijn bedje. En om het dus even duidelijk te maken … het is pal naast ons appartement.

Naast ons appartement zijn er 19 woningen gebouwd. Wij hebben daarvan één hoekwoning gekocht die helemaal aan de andere kant staat … dus niet naast het appartement.

Wat spannend mini-boy.

Dus je 4 weken vakantie gaat ook bijna beginnen…haha vakantie zal je het niet echt kunnen noemen. Hoop in ieder geval dat jullie zo snel mogelijk overkunnen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

oh wat is die sleutel mooi … maar vooral datgene wat we ermee open krijgen! Echt gaaf!!

Ik krijg over 3 weken vakantie … dus heb 2 weken tijd om daar alles in te richten en dan nog een weekje om het ‘oude’ huis te poetsen en schoon af te leveren…

Gefeliciteerd met de sleutel van je nieuwe stekkie!!
Liefs, Anne

Even nog de oude foto van ons paleis(je)…

Die kar die ervoor staat hoort er niet bij Sje

Oh ja, da’s waar, jullie hadden zo’n aparte auto!

Groetekes, Sje

ritje rijden ?

Lijkt me tof!

Groetekes, Sje