Bijna 8 maanden en wil opeens een late fles

jeetje weet niet meer wat ik ermee moet! sinds gisteren komt mijn zoontje van bijna 8 maanden om 23.00 uur voor een fles! deze hebben we met 3 maanden al afgebouwd als ik me nog goed herinner maar dit is toch niet te doen? vandaag dacht ik niet geven Selma gewoon laten huilen, nou hij heeft het tot een kwartier geleden goed volgehouden! uiteindelijk toch maar een fles gegeven en nu slaapt hij weer. het zou toch niet gebeuren dat we weer terug gaan naar 4 flessen? de sprong komt eraan ik weet er alles van maar dit ken ik niet bij mijn kindje. is dit normaal en moet ik het nou gewoon geven of moet ik zijn flesjes ophogen naar 210? nou ik lees de reacties morgen wel ik val bijna om van de slaap maar wou het toch nog even kwijt…

Lilypie First Birthday tickers

Hey Selma,
Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn dochter van toen 7 maand!! Ineens wakker om 2300u en maar huilen, smakken, krijsen. Uiteindelijk heeft dit bij ons 3 avonden geduurd en toen was het over. Wij hebben geen fles gegeven (en overigens ook 3 nachten niet geslapen). Twas ff doorbijten, zeker omdat wij allebei moesten werken.
Dus mijn advies is om zeker geen fles te gaan geven maar kan me het heel goed voorstellen dat de verleiding erg groot is. Maar Meric doet het al maanden goed zonder die fles dus ik zou hem er niet aan laten wennen.
De andere flessen ophogen, goed idee en kan geen kwaad dus waarom dat niet proberen?
Succes, hoop dat de avondrust snel is teruggekeerd!
Groetjes Nancy

Op deze leeeftijd hebben ze die fles helemaal niet meer nodig. Mijn advies is dus om hem niet te geven. Hoe vervelend het ook is dat hij zo ligt te huilen. Op het moment dat je gaat toegeven zit je weer iedere avond aan die fles vast. Gewoon laten huilen hoe moeilijk het ook is. Op een gegeven moment heeft hij wel door dat hij geen fles meer krijgt. Probeer hem desnoods een paar slokjes water te geven.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

water heb ik al geprobeerd. het is idd verleidelijk maar ook heel moeilijk vooral als je ziet hoe snel hij hem leeg drinnkt! zou bijna zeggen dat hij gewoon erg dorst heeft vanwege de warmte…daarom…maar ik zal vanavond gewoon laten huilen en de andere flessen ophogen en overdag meer water aanbieden hopelijk helpt dit een beetje en gaat dit snel weer over…bedankt voor de reacties meiden dit geeft mij weer moed!

nou komt er weer iets nieuws bij, hij heeft dus vanmorgen weinig gegeten van zijn pap en toen heel slecht geslapen ongeveer een half uur ofzo…werd schreeuwend wakker en zit opeens onder rode vlekken! geen koorts in ieder geval maar wel een spuitluier opeens. tandjes zie ik nergens zitten…dus dat kan het niet zijn…maar hierna wilde hij gelijk weer naar bed. dus toen maar weer in bed gelegd werd na drie kwartier weer schreeuwend wakker…dit keer meer rode vlekken hij is ook zo hangerig opeens…wilde zijn fles niet leeg drinken en lag na een uur in de box half slaperig! dus maar weer op bed gelegd ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. zou hij gewoon ziek zijn? hoe zie je dat aan zo’n kind eigenlijk? hij heeft geen koorts maar dat hoeft toch niet perse als ze ziek zijn of wel? ja sorry hij is nooit ziek gweest sinds zijn geboorte vandaar mijn nieuwsgierigheid. vreemd allemaal…

Rode vlekken? Zou hij ergens allergies voor kunnen zijn? zeg maar wat. Ik zou in ieder geval de HA even raadplegen, wat te doen. Rode vlekjes kunnen heel onschuldig zijn maar hoeft ook niet. Ik wil je niet ongerust maken, maar ik zou in zo’n geval de huisarts even bellen.

a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/KMNsp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a

ja hij heeft koemelkallergie en krijgt ook speciale voeding hiervoor. ik zou niet weten waarom het dan toch nog gebeurt…idd even ha bellen die is er helaas morgen niet maar vrijdag even bellen dan voordat het weekend wordt…

Ben trouwens benieuwd hoe Meric het vanavond doet (of hij wakker wordt om 2300u)… Laat je iets weten?
Enne. sterkte met de vlekken, thoeft niets ernstigs te zijn maar zou idd even contacten met de huisarts (of even het consultatiebureau bellen als die er morgen zijn?)
Succes!
Groetjes Nancy

Ik denk aan de vijfde ziekte. Vijfde ziekte is eerst vlekken en paar dagen later koorts. Zesde ziekte is eerst paar dagen hoge koorts en pas dan rode bultjes.
(is dus ook een verschil, 5e ziekte vlekken en 6e zijn het meer bultjes)
Maar het kan natuurlijk vanalles zijn, idd maar even de ha raadplegen!

mama1980

meric is gisteren niet meer wakker geworden voor een late fles. gelukkig maar. dus hij heeft er iig geen misbruik van gemaakt. maar hij is vanmorgen wel plotseling om 5 uur wakker geworden en hij wou er om 5.45 echt uit! half slaperig ben ik hem uit zijn bed gaan halen, vlekjes zijn alweer weg. dit heeft hij eerder ook wel eens gehad. ik bedoel op rare tijdstippen wakker worden. dit duurt 2 a 3 dagen en verschuift zich opeens naar de ochtenduren. de 5e en de 6e ziekte dacht ik ook aan maar er is maar geen koorts. hopelijk gaat het nu beter hij slaapt vandaag ook erg veel opeens. eet wel veel beter nu. mis. was het een sprong ik weet het niet ben benieuwd hoe laat hij morgen wakker wordt