jah hoe begin ik , ik hoop een lang verhaal heel kort te houden en dat er iemand mij kan helpen of raad geven
mijn zoontje is bijna 6 maanden en slaapt nog steeds verschrikkelijk slecht , heeft tot 2 weken nog nachten gedaan ik moet nu in januari terug gaan werken dus ben al van oktober met hetzelfde ritme bezig omdat ik weet dat het lekker zwaar word ! ,de nachten gaan nu beter , maar het inslapen is een hel uren uren ligt hij te gillen te brullen hij is nat van het zweten van zich zo boos te maken, uiteindelijk als het voor de nacht is slaapt hij door tot 2.00 tutje geven en dan komt het goed maar in de dag is een ramp wij hebben geen twee minuten voor onszelf eerst uren een gevecht voor hem in slaap te krijgen als hij dan slaapt is het hoogstens een half uur ik ben ten einde raad !
mijn ritme is voor de avond dan want in de dag is er bij onze zoon geen ritme in te krijgen eet en drinkt wanneer hij wil is verschrikkelijk !! , maar 's avonds krijgt hij het zelfde ritueel allemaal afhankelijk van zijn dag maar niet later als 20.00 dus meestal om 19.00 bad in dan zijn laatste fles en zijn bedje in en dan duurt het soms tot 22u dat hij brult en tiert heb echt alles geprobeerd
hopelijk heeft er iemand raad voor mij